سامانه برگزاری جلسات، رویداد‌های آنلاین و ارتباط با ارباب رجوع به‌صورت مجازی طراحی و راه‌اندازی شد

سامانه برگزاری جلسات، رویداد‌های آنلاین و ارتباط با ارباب رجوع به‌صورت مجازی طراحی و راه‌اندازی شد

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، دکتر مهدی غفاری در این خصوص بیان داشت: پیش از این، سامانه‌ای بصورت مجازی و برخط در سطح پارک علم و فناوری گلستان نداشتیم که با توجه به فراگیر شدن بیماری کرونا در کشور، زیرساخت‌های لازم برای برگزاری جلسات مختلف از قبیل داوری طرح‌ها، جلسات داخلی کارکنان، برگزاری کارگاه‌ها و رویدادهای مختلف آموزشی و ... به صورت برخط و برون‌خط فراهم شد.

دکتر غفاری ارائه خدمات آموزش الکترونیکی به کاربران را بسیار کارساز عنوان کرد و گفت: در بستر این سامانه، استاد می‌تواند با استفاده از محتوای از پیش تولید شده و بهره‌مندی از قابلیت انتقال صدا، تصویر و همچنین با به اشتراک‌گذاری و تشریح فایل‌های آموزشی خود، کلاس را با بالاترین کیفیت مدیریت نماید.

وی با بیان اینکه همچنین تمهیدات لازم برای برگزاری جلسات داوری طرح‌ها به‌صورت غیرحضوری و مجازی نیز فراهم شده است، گفت: تاکنون ۲ طرح توسط مرکز رشد جامع این پارک با موفقیت ارائه و مورد داوری و بررسی قرار گرفته است.

دکتر غفاری، امکان تعامل دوسویه آنلاین بین دستگاه‌های اجرایی و ارباب رجوع را از مزایای مهم دیگر این سامانه برشمرد و تصریح کرد: در بستر این سامانه، برگزاری جلسات مختلف به‌صورت برخط برای دستگاه‌های اجرایی امکان‌‍پذیر و قابلیت پاسخگویی آنلاین برای مراجعه کنندگان وجود دارد.

دکتر غفاری در پایان همچنین به قابلیت ذخیره‌ سازی جلسات و کارگاه‌های آموزشی با کیفیت‌های مختلف در بستر این سامانه اشاره کرد و گفت: جهت مرور مطالب بیان شده و استفاده مجدد از محتوای ارائه شده، فراگیران می‌توانند از پوشه‌های ضبط شده بعد از اتمام کلاس استفاده نمایند.

    لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گلستان

      منبع خبر

      پارک علم و فناوری گلستان

      پارک علم و فناوری گلستان

      پارک علم و فناوری گلستان یک پارک علم و فناوری در شهر آق قلا می باشد

        نظرات