تغییر روال شارژ قفسه‌ها در فروشگاه‌های...

تغییر روال شارژ قفسه‌ها در فروشگاه‌های...

تغییر روال شارژ قفسه‌ها در فروشگاه‌های رفاه
به گزارش پایگاه خبری تجارت طلایی نیوز، امروزه سازمان های پیشرو برای به حداقل رساندن چالش ها در مواقع بروز بحران ها پیش از آنکه منتظر باشند تا شایعات محقق شود اقدامات لازم وپیشگیرانه را انجام می دهند.
این مجموعه ها ساختار مواجه با بحران های فراگیر را دارا هستند و همواره راهکار هایی برای کاهش لطمات ناشی از خطرات احتمالی برای کسب و کار وسلامت پرسنل و مشتریان خود می اندیشند.
با توجه به شیوع کرونا در ایران از حدود ۲ ماه پیش برخی از مشاغل مجاز به فعالیت در سراسر کشور نبودند.
برخی از مشاغل دیگر هم  از جمله فروشگاه های زنجیره ای بخاطر اهمیت فعالیت آنها در تامین مایحتاج عمومی مردم با وجود نگرانی ها از شیوع ویروس کرونا اما به کار خود ادامه دادند
فروشگاههای زنجیره ای رفاه یکی از مجموعه هایی است که در این دوران تلاش می کند علاوه بر مسئولیت تامین مایجتاج مردم راهکار هایی را برای حفظ سلامت کارکنان و مشتریان در پیش بگیرد.
در بخش معاونت منابع انسانی فروشگاه زنجیره ای رفاه در زمانی که اولین پیام ها درباره ورود ویروس کرونا به کشورشنیده شد برای حفظ و استمرار فعالیت ها وبرای مبارزه با تهدید بیرونی شرایط  شبیه سازی شد و برای حفظ سلامت کارکنان وشهروندان آموزش های ویژه ای در دستور کار قرار گرفت.
در فروشگاه‌های رفاه  شیوه پیشین خرید و سبک آن متناسب با شرایط  تا حدودی تغییر کرده و در چندین نوبت سبدهای خرید، فضای داخلی فروشگاه‌ها، دستگاه‌های کارتخوان، صندوق پرداخت و تمام فضای سطح فروش ضدعفونی می شود . اجناس مرجوعی ،اسکناس و سکه نیز از سوی مشتریان در تمامی فروشگاه ها پذیرفته نمی شود.
همچنین آموزش های لازم  برای جلوگیری از دستمالی کردن کالاها که یکی از راه های انتقال ویروس کرونا  است به کارکنان فروشگاه ها داده شده است.
در این دوران با برگزاری جلسات آموزشی و یادآوری اهمیت فعالیت کارکنان فروشگاه ها در رساندن مایحتاج مورد نیاز به دست مردم و همچنین ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی تا حدودی نگرانی کارکنان از حضور در محل کار برطرف و افرادی را که بنا به دلایلی از جمله مخالفت خانواده ها تمایلی به ادامه کار نداشتند با افراد دیگر جایگزین شدند. در این میان مدیران فروشگاه رفاه برای دلگرمی بیشتر درآمد ساعتی کارکنان را تا ۲ برابر افزایش دادند.
در فروشگاه زنجیره ای رفاه با توجه به میانگین ماندگاری ویروس کرونا بر روی سطوح وکالاها در شیوه شارژ قفسه ها  از روش قرنطینه استفاده می شود به طوری که کالاها حداقل ۱۰ تا ۱۲ روز در انبار قرنطینه وسپس وارد فروشگاه ها می شود.
گفتنی است این مجموعه با انجام اقدامات بهداشتی در بین ۷ هزار نفر پرسنل مستقیم خود در سراسر کشور هیچ مورد فوتی بابت کرونا تا اواسط فروردین ماه نداشته است.
منبع: تیتر۲۰
لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

    منبع خبر

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات