بررسی موانع و مشکلات پارک علم و فناوری آذربایجان غربی با حضور نماینده مجلس و عضو شورای شهر ارومیه

بررسی موانع و مشکلات پارک علم و فناوری آذربایجان غربی با حضور نماینده مجلس و عضو شورای شهر ارومیه

جلسه بررسی موانع و مشکلات پارک علم و فناوری آذربایجان غربی با حضورسید سلمان ذاکر منتخب مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، رسول اصغرزاده عضو شورای شهر و مدیران و مسئولین پارک علم و فناوری استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ، دکتر نیکبخت رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی، در این جلسه با بیان اینکه پارک های علم و فناوری یک اکوسیستم رشد فناوری هستند، اظهار کرد: پارک آذربایجان غربی با ۱۰۴ شرکت مستقر و ۵۰۰ نیروی فعال، مشغول به فعالیت است که از این میزان۵۷ نفر دارای دکتری تخصصی و ۲۰ نفر هیات علمی دانشگاه ها می باشند.
وی افزود: این شرکت ها در سال ۹۸، چهل میلیارد تومان فروش داشته اند.
رئیس پارک علم و فناوری استان با بیان اینکه زنجیره فناوری در پارک بصورت پیش رشد، رشد و تجاری سازی است، گفت: ما در مسیر این زنجیره با مشکلات و موانعی روبه رو هستیم که باید به آنان رسیدگی شود.
دکتر نیکبخت افزود: محوطه سازی ۸ هزار مترمربع از فضای فیزیکی پارک، نبود صندوق پژوهش و فناوری، محصور نبودن فضای فیزیکی پارک برای  اعمال قوانین گمرکی و مشکلات معارض ملکی از برخی مشکلات موجود می باشد.
سید سلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه در مجلس یازدهم شورای اسلامی ارومیه نیز در این جلسه اظهار کرد: پارک های علم و فناوری گره گشای مشکلات می باشند و تمامی مشکلات با نوآوری و تعامل می تواند حل شود.

در ادامه جلسه وی قول مساعد به پیگیری مشکلات پارک علم و فناوری آذربایجان غربی داده و اظهار کرد: پارک های علم و فناوری رونق دهنده صنعت و چرخ های تولید در کشور هستند.



جهت مشاهده تصاویر بیشتر کلیک کنید

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

    پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

    پارک علم و فناوری آذربایجان غربی یک پارک علم و فناوری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات