چیزهایی که قبل از شروع آموزش محتوا باید بدانید تا خسته نشوید!
در دنیایی که هر لحظه محتوای بیشتری تولید میشود اما چه محتوایی ارزش بالاتری دارد؟ کسانی که هیچ تجربهای در نوشتن ندارند چه باید بکنند؟ پاسخ به این سوالات میتواند مسیر یک وبسایت را در تولید محتوا تغییر دهد. در این مقاله سعی میکنیم تجربه آکادمی وبسیما را در آموزش نوشتن محتوا را به شما منتقل کنیم. البته امروز کمتر کسب و کاری را میبینیم که از این شیوهها استفاده کند اما هنوز محتوا تنها پل ارتباطی با مردم است. اما محتوای متنی را میتوان کمهزینهترین محتوا دانست. به همین دلیل هم ما در این مقاله به سراغ آموزش نوشتن محتوا رفتهایم. بهترین جا برای دیدهشدن محتوای متنی یا همان مقاله صفحه اول گوگل است. اگر عبارت آموزش سئو را جستجو کنید و به سایت آکادمی وبسیما سر بزنید، مقالات زیادی را مشاهده خواهید کرد. طراحی استراتژی محتوایی و جمع آوری اطلاعات از مهمترین کارهایی است که پیش از نوشتن محتوا باید انجام دهیم. اولین گام پیش از شروع نوشتن محتوا، طراحی استراتژی محتوایی سایت است. میبینید که این صفحه از هدر و فوتر سایت لینک گرفته است. بدون داشتن استراتژی ممکن است شما مقالاتی عالی اما بیهدف تولید کنید. جمع آوری اطلاعات دومین گام در نوشتن محتوا است. نقشه یا سیر محتوایی است که مشخص میکند اطلاعات جمع آوری شده به چه ترتیبی به کاربر ارائه شود تا بتوان رضایت کاربر را به دست آورد. اگر چه در طول این مقاله سعی کردیم مهمترین نکات نوشتن محتوا را آموزش دهیم. سوالاتی درباره لینک سازی، تکرار کلمه کلیدی، علائم نگارشی و طراحی تقویم محتوایی از جمله سوالات بی پاسخ و گیجکننده است. اما ما پاسخ این سوالات را به صورت جامع و در مقالات جداگانه در آکادمی وبسیما منتشر کردهایم. مطالعه این مقالات و حضور در کارگاههای تخصصی میتواند تمامی ابهامات شما درباره تولید محتوا را رفع کند.
متن کامل خبر در سایت نوپانا
نظرات