استراتژی های قیمت گذاری در هنگام بحران
به گزارش پایگاه خبری تجارت طلایی نیوز، تغییرات گسترده در سطح جهانی، خرده فروشی را به لرزه درآورده است از بروز تعرفه های سنگین و جنگ های تجاری گرفته تا یک پاندمی بی سابقه جهانی که زنجیره تامین و اشتغال را با بحران مواجه کرده است. صفحه اینستاگرام ریتیل ایران ، ۳ استراتژی را برای نگه داشتن خرده فروشان در مسیر و همگام سازی را اعلام کرده است.
براین اساس به خرده فروشان پیشنهاد شده است که:
- سیستم های قیمت گذاری خود را براساس این فرض مدیریت کنید که بحران یک حالت نرمال جدید است.
- بر روابط بلندمدت مشتری و ساختار کسب وکار تمرکز کنید
- به طور کلی به چرخه عمر قیمت نگاه کنید
نظرات