برگزاری ششمین رویداد استارتاپ دمو در زمینه IT و ICT

برگزاری ششمین رویداد استارتاپ دمو در زمینه IT و ICT

مرکز فن بازار ملی ایران با حمایت پارک فناوری پردیس اقدام به برگزاری ششمین رویداد استارتاپ دمو در حوزه IT و ICT کرده است.

به گزارش اکوسیستم، این رویداد با هدف جذب سرمایه برای کسب و کارهای استارتاپی و گسترش زیست بوم نوآوری و استارتاپی كشور برگزار خواهد شد. رئیس مرکز فن بازار ملی ایران با اعلام این خبر گفت: رویداد استارتاپ دمو در آبان ماه سال جاری و همزمان با رویداد KISHINVEX2017 در جزیره کیش برگزار می‌شود، در این رویداد استارتاپ‌ها و سرمایه ‏گذاران تخصصی این حوزه حضور خواهد داشت.

اکبر قنبرپور در مورد هدف برگزاری این رویداد بیان کرد: هدف اصلی از برگزاری این رویداد، مذاکره مستقیم صاحبین ایده و استارتاپ‌ها با سرمایه گذاران است که در 2 بخش عمومی شامل ارائه استارتاپ‌ها و بخش اختصاص شامل جلسات مذاکره بین سرمایه گذاران و استارتاپ‌ها است. استارتاپ‌ها در این رویدادفرصت پیدا می‌کنند تا به جمع زیادی از سرمایه گذاران دسترسی داشته باشند. سرمایه گذاران نیز می‌توانند در یک زمان کوتاه، استارتاپ‌های شرکت کننده را بررسی کرده و بعد از برگزار کردن جلسات خصوصی و بررسی میزان پیشرفت ایده، مشتریان جذب شده، حجم بازار، میزان فروش و ... به ارزیابی آنها پرداخته و برای سرمایه گذاری در این استارتاپ‌ها اقدام کنند.

وی در مورد اهمیت برگزاری این رویداد اظهار داشت: نبود فرصت و بستر مناسب برای جذب سرمایه یکی از خلاءهای موجود در زیست بوم نوآوری و استارتاپی كشور است. در طی این رویداد سعی می‌شود که این زمینه برای کسب و کارهای نوپا و استارتاپ‌ها برای سرمایه پذیری از یک سو و برای سرمایه گذاران به منظور بررسی و ارزیابی شركت های آماده و دارای ظرفیت سرمایه گذاری از سوی دیگر فراهم گردد.

رئیس مرکز فن بازار ملی ایران در پایان گفت: این رویداد با حضور استارتاپ‏های فعال در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات و سرمایه گذاران این حوزه و با هدف رودررویی استارتاپ‌های آماده برای جذب سرمایه با سرمایه‌گذاران، در تاریخ 10/08/96 از ساعت 15:00 الی 19:00 در محل مركز نمایشگاه‌های بین المللی جزیره كیش برگزار می‌شود.

علاوه بر این با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تعداد محدودی غرفه نیز در پاویون شركت‌های دانش بنیان، به صورت رایگان برای استارتاپ‌هایی متقاضی حضور در نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

علاقمندان به حضور در این رویداد تا 28 مهر ماه برای ثبت فرصت دارند.

    نظرات