ثروتمند شدن با توسعه امنیت وب
پرینس ۴۶ ساله، در سال ۲۰۰۹ شرکت کلودفلر را به همراه میشله زاتلین که اکنون مدیر عملیاتی است و ۸/ ۴ درصد سهام شرکت را در اختیار دارد، تاسیس کرد. او که از دسترسی محدود اینترنتی به این مجله کلافه شده بود، تز کالج خود را با این موضوع نوشت که: «چرا اینترنت یک مد زودگذر است.» او ترینتی را با مهارتآموزی در علم کامپیوتر، در سال ۱۹۹۶ ترک کرد و وارد مدرسه حقوق دانشگاه شیکاگو شد تا مسیر شغلی وکالت را دنبال کند. پرینس و زاتلین بعد از فارغالتحصیلی در سال ۲۰۰۹ اولین دور تامین سرمایه را داشتند و شرکت کلودفلر را تاسیس کردند. در سال ۲۰۱۱ حدود ۳۹۰ میلیون نفر ماهانه از وبسایتهای پشتیبانی شده کلودفلر بازدید میکردند و این شرکت بیشتر از توییتر، آمازون و ویکیپدیا به روی هم، بازدید پیج داشت. درحالحاضر تعداد مشتریان کلودفلر به بیش از ۲ میلیون نفر رسیده و بیش از ۵ درصد کل بازدیدهای اینترنتی از طریق شبکه این شرکت صورت میگیرد. اما فکر میکنم در طول زمان، افزایش تعداد آنها اجتنابناپذیر است … اگر قرار باشد کمک کنیم اینترنت بهتری بسازیم، اساسا به این معنا است که باید حضور گستردهتری در چین داشته باشیم.» او در مصاحبه دیگری اعلام کرده بود که شرکت آمازون میخواهد همه لایههای خدمات اینترنتی کسبوکار را در اختیار بگیرد و قصد دارد از طریق همکاری با شرکتهای بیدو، گوگل، مایکروسافت و کوالکام، جلوی این موضوع را بگیرد.
متن کامل خبر در سایت مدیر اینفو
نظرات