طرح های مصوب در قالب تفاهم نامه...

طرح های مصوب در قالب تفاهم نامه...

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان شمالی، این تفاهم نامه به منظور رفع چالش ها با استفاده از ایده ها، طرح های نوآورانه و فناورانه و توسعه پایدار شهری و بهره مندی از امکانات و ظرفیت های متقابل روز یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه ۹۸ در محل دفتر شهردار بجنورد امضاء شد.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان شمالی در این نشست با بیان اینکه تا کنون تعدادی از محصولات واحدهای فناور این مجموعه در سطح کشور و استان مورد بهره برداری قرار گرفته و موفق به انعقاد قرارداد همکاری شده اند گفت: انتظار می رود، شهرداری بجنورد همکاری و نظارت لازم در خصوص ساخت محوطه پارک علم و فناوری در سایت اداری ارکان را با توجه به ساختار محیطی ویژه پارک های علم و فناوری انجام دهد.

دکتر گرمه ای با اشاره به این مطلب که به منظور تحقق بندهای این تفاهم نامه، کارگروهی مرکب از نمایندگان پارک علم و فناوری و شهرداری با عضویت معاونین و مدیران حوزه برنامه ریزی، توسعه و فناوری هر دو دستگاه تشکیل خواهد شد گفت: این کارگروه با هدف برگزاری جلسات بررسی طرح‌ها، میزان پیشرفت یا موانع موجود و حل و فصل آن ها در قالب مصوبات اجرایی و قابل پیگیری، راه اندازی می شود.

به موجب این تفاهم نامه بخشی از تعهدات پارک علم و فناوری خراسان شمالی در خصوص ارائه خدمات علمی، تخصصی و فرآیندهای توسعه فناوری موجود به شهرداری، برگزاری دوره های تخصصی و آموزشی برای مدیران و کارشناسان شهرداری در حوزه نوآوری و فناوری، مشاوره و همکاری در زمینه اجرای فازهای مختلف طرح های مطالعاتی، ساخت و اجرای پروژه‌های شهرداری تعریف شده است.

دکتر براتیان شهردار بجنورد نیز در ادامه این نشست خاطر نشان کرد: پارک علم و فناوری ظرفیت بالایی برای شناسایی، پرورش و پیگیری ایده های فناورانه در استان دارد و با توجه به این بستر مناسب شایسته است دستگاه های اجرایی برای تحقق رسالت این مجموعه و طرح راه حل های فناورانه جهت رفع موانع موجود در حوزه های زیرساختی و صنعتی، همکاری های لازم را به عمل آورند.

گفتنی است: موضوع ترک تشریفات از طرح های مرتبط با موضوع این تفاهم نامه جزء نقاط قوت این همکاری مشترک می باشد و شهرداری بجنورد متعهد شده مناقصات، کلیه طرح ها و پیشنهادات مصوب در قالب این تفاهم نامه، ذیل آیین نامه اجرایی بند (الف) ماده ۲۶ قانون مناقصات کشوری، مشمول شرایط ترک تشریفات در سطح کل شهرداری شود.

همچنین صدور انواع مجوز برای شرکت های مستقر در مجموعه پارک علم و فناوری در حوزه  فعالیت های مرتبط با شهرداری، ارجاع کلیه طرح ها و پیشنهادات ارائه شده به معاونت ها و یا سازمان های ذیربط شهرداری به کارگروه مشترک جهت بررسی و تصویب از دیگر تعهدات این دستگاه می باشد.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان شمالی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خراسان شمالی

    پارک علم و فناوری خراسان شمالی

    پارک علم و فناوری خراسان شمالی یک پارک علم و فناوری در شهر بجنورد می باشد

      نظرات