اصلاح نشدن نظام توزیع در حوزه کشاورزی همچنان کشاورزان را متضرر می‌کند

با این تفاسیر، بازاریابی نوین و ایجاد بسترهای جدید برای رفع مشکلات تولید و فروش سنتی محصولات کشاورزی راهکار مناسبی برای حذف واسطه‌ها در این پروسه به نظر می‌رسد؛ اقدامی که در سال‌های اخیر در قالب برنامه‌های مختلف از جمله فعالیت‌های استارت‌آپی مورد توجه قرار گرفته است. در سال‌های اخیر برخی شرکت‌های دانش‌بنیان به این عرصه وارد شده‌اند.
 هدف آنها این است که با مدیریت بازار و تجاری‌سازی محصولات کشاورزی، در فرآیندهای بازارسازی، بازاریابی و بازاررسانی فرصت انتخاب بیشتری برای کشاورز و تولید‌کننده فراهم کنند

این گزارش جالب روزنامه وطن امروز را در این صفحه سروبان بخوایند

    منبع خبر

    سروبان

    سروبان

    بزرگترین بازار خریدوفروش محصولات کشاورزی

    نظرات