فروشگاه گردی و خرید با صفرکیلومتر
حسین گرجی میگوید: «تا پیش از راهاندازی استارتاپ صفرکیلومتر دانشجو بودم. ایدهی کار از آنجا شکل گرفت که میدیدم مردم برای خرید کالا مجبورند به مغازههای مختلفی سرک بکشند و گاه زمان کافی را برای انجام این کار ندارند. به همین دلیل به فکر فراهمآوردن بستری افتادم که فروشگاهها و مغازههای مختلف و محصولاتشان را معرفی کند تا مشتریان محصول موردنظرشان را راحتتر پیدا کنند.» ایده از چه زمانی شکل گرفت و کی وارد بازار شدید؟ تقریباً از آبانماه ۹۶ کارهای ابتدایی را شروع کردیم و تحقیقات بازار را انجام دادیم و تقریباً از اواسط سال ۹۷ کار را به صورت جدی شروع کردیم. در مورد صفر کیلومتر بیشتر بگویید! خدمات خود را در چه قالبهایی ارائه میدهید؟ هدف صفر کیلومتر، همانطور که از نامش پیداست، این است که فاصلهی بین خریدار و فروشنده را صفر کند. بر همین اساس، این امکان را برای خریداران فراهم کردهایم که به مغازههای ...
متن کامل خبر در سایت هفته نامه شنبه
نظرات