نخستین گزارش سالانه دیجی‌کالا منتشر شد

نخستین گزارش سالانه دیجی‌کالا منتشر شد

گزارش سال ۹۸ دیجی‌کالا به بیش از ۶۰ هزار کسب‌وکار ایرانی که محصولات خود را از طریق بازارگاه یا مارکت پلیس (Marketplace) این شرکت به فروش می‌رسانند، کمک می‌کند تا فرآیندهای فروش و عرضه کالاهای خود را بهینه کنند. به گفته محمدی، دیجی‌کالا با توسعه پلتفرم مارکت‌پلیس خود برای خدمت رسانی به فروشندگان باعث شد که بسیاری از تامین‌کنندگان و تولید‌کنندگان، بدون دغدغه‌های فنی و زیرساختی کالاهای خود را عرضه کنند و به این ترتیب به پایگاه کاربران دیجی‌کالا و شبکه گسترده و ملی توزیع دیجی‌کالا دسترسی داشته باشند. مدیرعامل دیجی‌کالا با اشاره به گستره وسیع مشتریان و کاربران دیجی‌کالا گفت: «یکی از اهداف توسعه مراکز دیجی‌کالا دسترسی همه مردم ایران به مزیت‌های خرید و فروش آنلاین است. براساس گزارش سال ۹۸ دیجی‌کالا، در این سال ۶۹ درصد از فروش تعدادی کالاها به کالاهای ایرانی تعلق داشته است و تعداد برندهای ایرانی فعال در دیجی‌کالا هم به بیش از ۲۵۰۰ برند رسیده است. به گفته مدیرعامل دیجی‌کالا موضوع ورود به بورس از ابتدا در ذهن بنیان‌گذاران این شرکت وجود داشته اما مراحل آغار کار از سال ۹۶ شروع شده است. مدیرعامل دیجی‌کالا در ادامه به فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی این شرکت در دوران شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: «در این دوران با تسهیل شرایط ورود کسب‌وکارها به مارکت پلیس دیجی‌کالا هزاران کسب‌وکار آفلاین که با وضعیت قرنطینه و کاهش تردد در شهرها دچار مشکل شده بودند، توانستند با استفاده از امکانات پلتفرم مارکت پلیس کالای خود را در بازار آنلاین و در سرتاسر ایران عرضه کنند.

متن کامل خبر در سایت شنبه پرس

    منبع خبر

    شنبه پرس

    شنبه پرس

    شنبه پرس یک رسانه در شهر تهران می باشد

    نظرات