برای حل چالش‌های کاربران تلاش می‌کنیم

مدیر ارتباطات سازمانی سیب‌اپ گفت: اپل از اواخر سال ۹۷، فرایند مسدودسازی حساب‌های اینترپرایز را که کسب و کار‌های ایرانی به دلیل تحریم شدن در اپ‌استور، چاره‌ای جز استفاده از آنها را نداشتند، آغاز کرد که حساب اینترپرایز سیب‌اپ نیز از این قاعده مستثنی نبود. وی با اشاره به استفاده سیب‌اپ از این امکان برای ارائه خدمت به کاربران متعدد، افزود: روش ادهاک، ویژگی‌های مثبت و منفی متعددی دارد. کوچک‌زاده افزود: اگر به فرض، اپل یک اکانت را مسدود کند متاسفانه در نهایت ۱۰۰ کاربر دچار اختلال می‌شوند ولی نکته مثبت این است که مابقی کاربران، حتی متوجه این اتفاق نیز نخواهند شد. در شرایط ایده‌آل قیمت هر اکانت دولوپری اپل می‌بایست، ۱۰۰ دلار و در نتیجه برای هر دیوایس ۱ دلار باشد، اما سیب‌اپ و دیگر استورها به این دلیل که به تعداد زیادی اکانت برای پاسخگویی به کاربران جدید در روز نیاز دارند، نمی‌توانند همه درخواست‌های خود را از طریق اپل و طبیعتا با همان قیمت ایده‌آل، تامین کنند. کوچک‌زاده افزود: نکته دیگر اینکه درصد این اکانت‌های مسدود شده، به نسبت کل کاربران استورها پایین است و بسیاری از کاربران تا به امروز هیچ مشکلی در استفاده از استور ادهاکی خود نداشته‌اند. با اینکه درصد اکانت‌های معیوب در سیب‌اپ، پایین‌تر از نرخ موجود در اکوسیستم iOS است، اما به دلیل تفاوتی که در تعداد کاربران هر استور وجود دارد و تعداد زیاد کاربر فعال در سیب‌اپ، متاسفانه همین درصد کم نیز ممکن است تعداد زیادی از کاربران را که دچار اختلال شده‌اند، شامل شود. کوچک‌زاده ادامه داد: این استور همچنین تیم بزرگی از همکاران را در اختیار دارد، اما با توجه به تعداد زیاد کاربران خود، در شرایطی که اختلالی برای برخی از آنها رخ می‌هد، باید به افراد زیادی پاسخگو باشد. مدیر ارتباطات سازمانی سیب‌اپ تاکید کرد: تعداد کاربران اپل در ایران کم نیستند و اگر استورهایی مانند سیب‌اپ، شکل نمی‌گرفتند نیاز آنها برطرف نمی‌شد؛ چرا که نسخه‌های تحت وب یا همان PWA برخی از کسب و کارها و توسعه‌دهنگان، امکانات کمتری نسبت به نسخه نیتیو آنها دارد که در برخی از اپ‌ها که ویژگی‌های خاصی دارند به طور کل امکان ارائه وب‌اپلیکیشن مقدور نیست. کوچک‌زاده گفت: همه این توضیحات از گذشته در سایت سیب‌اپ به صورت شفاف درج شده بودند و اکنون نیز موجود هستند، اما متاسفانه بسیاری از کاربران ناراضی، این موارد را پیش از بهره‌گیری از خدمات ما مطالعه نکرده بودند. وی بیان کرد: با توجه به شرایط موجود، ممکن است تیم پشتیبانی قادر نباشد به سرعت به درخواست‌های کاربران پاسخ بدهد؛ به همین دلیل سیب‌اپ، امکان حل مشکل به صورت نرم‌افزاری را نیز فراهم کرده که مراحل کار در سایت مجموعه درج شده است.

متن کامل خبر در سایت تجارت نیوز

    منبع خبر

    تجارت نیوز

    تجارت نیوز

    تجارت نیوز یک رسانه در شهر تهران می باشد

    نظرات