موزه‌ها برای جذب مخاطب از استارت‌آپ‌ها استفاده کنند

موزه‌ها برای جذب مخاطب از استارت‌آپ‌ها استفاده کنند

استاد دانشگاه علامه طباطبایی گفت: موزه‌ها برای حضور قدرتمند و جذب مخاطب بیشتر باید از این استارت‌آپ‌ها استفاده کنند. نوپانا به نقل از روابط عمومی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، داود ارژنگ مهر استاد دانشگاه علامه طباطبایی اظهار کرد: کسب و کارهایی در این دهه به وجود آمده که عموماً زنجیره ارزش حاصل از تکنولوژی را فراهم و فرصت‌ها و تهدیدهایی را برای کسب و کار سنتی ایجاد کرده است. وی ادامه داد: تجربه نشان داده در هر کسب و کاری استارت‌آپ‌ها وارد شدند فضاهای جدیدی را نیز ایجاد کردند و استفاده کنندگان از مزایای بیشتری بهره برده‌اند. ارژنگ مهر گفت: فرصت‌هایی که به وسیله استارتاپ ها در ایران ایجاد شد بیشتر در شبکه توزیع کالاها و محصولات مختلف بوده است البته اگر در خصوص موزه‌ها نیست از این روش استفاده شود مخاطب بیشتری جذب خواهد کرد. وی تصریح کرد: ۶۵ درصد از بلیت‌های هواپیماها را استارت‌آپ‌ها صادر می‌کنند ...

متن کامل خبر در سایت نوپانا

    منبع خبر

    نوپانا

    نوپانا

    نوپانا یک رسانه در شهر تهران می باشد

    نظرات