حمایت بانک ملی از شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها

حمایت بانک ملی از شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها

در دنیای امروز خدمات آی‌تی محور و دانش بنیان، به رقیبی جدی برای بانک‌ها تبدیل شده‌اند و اگر بانک‌ها خدمات خود را با آنها تطبیق ندهند، حتی ممکن است بازنده‌ی این رقابت باشند. در همین راستا بانک ملی به طور جدی در پی حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌ها است.

به گزارش اکوسیستم، تا چندی پیش مردم حتی برای پرداخت قبوض آب، برق و... باید مدت‌ها در صف بانک به انتظار می‌ایستادند. ولی امروزه به لطف پیشرفت تکنولوژی و ظهور اپلیکیشن‌های موبایل، مردم به سادگی در هر مکانی و هر زمانی می‌توانند همان قبوض را پرداخت کنند. به همین دلیل بانک ملی ایران قصد دارد تا از ایده‌های نو در راستای تجاری سازی و تولید محصول متناسب با شرایط روز حمایت کند.

محمدرضا حسین زاده (مدیرعامل بانک ملی ایران) گفت: بانک ملی خود را در کنار جوانان صاحب ایده و صاحب فکر کشور می‌داند؛ از اینرو  هم به ایجاد اشتغال و هم جلوگیری از خروج نخبگان از کشور کمک خواهد کرد. با این رویکرد بانک ملی درحال تاسیس یک مرکز نوآوری در کشور است، هم اکنون اقدامات قانونی برای پایه گذاری این مرکز از طریق وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در حال پیگیری می‌باشد.

زمانی که مرکز نوآوری بانک ملی ایران راه اندازی شود، سرمایه مورد نیاز برای توسعه کسب و کار و کارهای مبتنی بر فکر و خلاقیت جوانان در اختیار آنها گذاشته می‌شود. این راهکار علاوه بر کمک به توسعه بانک، به توسعه کشور و فناوری نیز کمک می‌کند.

    نظرات