با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی؛ پاویون شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه های “ایران هلث” و “اینوتکس” برپا می شود

با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی؛ پاویون شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه های “ایران هلث” و “اینوتکس” برپا می شود

به گزارش روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، بیست‌ و دومین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دارو و آزمایشگاهی (ایران هلث) با هدف ارائه آخرین توانمندی‌های صنعت سلامت ایران طی روزهای ۱۹ تا ۲۲ خرداد ۹۸ در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران با حضور بیش از ۶۰۰ شرکت داخلی و خارجی برگزار می‌شود.
همچنین هشتمین دوره نمایشگاه اینوتکس افزایش تعامل بین سرمایه گذاران و استارت‌آپ ها و شرکت‌های فناور نیز طی روزهای ۱۹ تا ۲۲ خردادماه سال ۹۸ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران با شعار «اکوسیستم نوآوری و فناوری زیر یک سقف» با حضور بیش از ۴۰۰ استارت‌آپ، شرکت های دانش بنیان و فناور، شتابدهنده، پارک فناوری، مخترع، مرکز رشد، سرمایه‌گذار خطرپذیر، منتور و مشاور برگزار می شود.
پاویون شرکت های دانش بنیان با هدف نمایش توانمندی های شرکت های دانش بنیان در سال رونق تولید در این دو نمایشگاه با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می شود. شرکت های دانش بنیان علاقمند می توانند جهت حضور در پاویون ضمن ثبت نام در سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی به آدرس www.bpms.nsfund.ir ، با مجری برپایی پایون به شماره ۰۹۳۸۷۵۵۷۰۴۹ تماس حاصل نمایند.
گفتنی است، با توجه به محدودیت فضای پاویون، متقاضیان پس از بررسی و ارزیابی جهت حضور انتخاب خواهند شد و اولویت با شرکت هایی است که زودتر ثبت نام کنند.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان

    پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان

    پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان یک پارک علم و فناوری در شهر زاهدان می باشد

      نظرات