الزام فروش محصولات تولید شرکت های بازاریابی شبکه ای و یا شرکت مادر
جمشید گلپور شاره رئیس مرکز و دبیر هیات عالی نظارت خطاب به اتحادیه کسب و کار های مجازی و مدیران شرکت های بازاریابی شبکه ای عطف به نامه ی شماره ۶۰/۱۶۷۷۸۷ اعلام نمود :
بر اساس بند ۳ ماده ۱ و بند ۱ ماده ۱۰ آیین نامه اجرایی مواد ۲ ، ۱۲ و تبصرهماده ۸۷ قانون نظام صنفی و با توجه به بخشنامه ۶۰/۴۲۲۹۰ مورخ ۹۶/۲/۱۱ اشعار می دارد، شرکت بازاریابی شبکه ای تنها مجاز به فروش محصولات تولید خود یا شرکت مادر ( دارنده بیش از ۵۰ درصد سهام و سرمایه ) می باشد.
لذا مقتضی است کلیه شرکت ها در زمان تمدید پروانه کسب ، سبد کالایی خود را این حیث با مقررات منطبق و کالاهای وارداتی را حذف نمایند.
نظرات