استارتاپ های منتخب تهران در رویداد جاده ابریشم

استارتاپ های منتخب تهران در رویداد جاده ابریشم

کاروان استارتاپ جاده ابریشم پس از دو روز، استارتاپ‌های منتخب تهران را برای شرکت در مرحله نهایی معرفی کرد.

به گزارش اکوسیستم، سفر کاروان جاده ابریشم از 30 مهر ماه آغاز شد، ابتدا تبریز و سپس رشت؛ تهران سومین مقصد این گردهمایی بین المللی بود. رویداد استارتاپ جاده ابریشم از روز گذشته در محل اتاق بازرگانی تهران آغاز به کار کرد و امشب بالاخره اسامی استارتاپ‌های منتخب از سوی هئیت داوران اعلام شد.

تهران با 20 استارتاپ فرانش (Faranesh)، ریکامندر (Recommender)، نظربازار (Nazarbazaat)، دراپز (Drupz)، نینیکس (Ninix)، ایزی‌پاز (EasyPaz)، دادسان (Dadsun)، نیوو (Nivo)، لینکاپ (Linkap)، پیاده (Peeyade)، آرتیبیشن (Artibition)، بامارو (Bamaro)، موبایل کمک (Mobile Komak)، ریتین (Retain)، تپسل (Tapsell)، همپا (Hampa)، فون پی (Phonepay)، سبک تو (Sabketo)، یونیور۳۰تی (UNIVER30t) و ایت بیت (EatBit) در این رویداد شرکت کرد. ابتدا استارتاپ‌ها به معرفی کارایی و مدل کسب و کار خود پرداختند و در ادامه به سوالات هیئت داوران پاسخ دادند.

هئیت داوران پس از بررسی استارتاپ‌ها، نتایج را اعلام کردند؛ بر اساس نتایج اعلام شده استارتاپ فرانش در زمینه آموزش آنلاین رتبه نخست را به دست آورد و استارتاپ‌های پیاده، تپسل و موبایل کمک به ترتیب رتبه‌های دوم تا چهارم را کسب کردند. استارتاپ‌های برگزیده به مرحله نهایی رویداد جاده ابریشم که در کیش برگزار خواهد شد، راه می‌یابند.

    نظرات