وعده دیدار فناوران، کارآفرینان و شرکت‌های دانش‌بنیان؛ جمعه دهم‌خرداد در راهپیمایی باشکوه روز قدس

وعده دیدار فناوران، کارآفرینان و شرکت‌های دانش‌بنیان؛ جمعه دهم‌خرداد در راهپیمایی باشکوه روز قدس

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، از آنجا که آخرین جمعه هر ماه مبارک رمضان، به نام روز قدس مزین شده است و به رسم هر ساله، آحاد مردم با حضور و راهپیمایی خود، بیعتی دوباره با آرمان های انقلاب اسلامی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین می بندند، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بنیاد ملی نخبگان نیز، در بیانیه ای، از سرآمدان، دانشمندان، فناوران و فعالان شرکت های دانش بنیان و مردم شریف ایران برای حضوری دوباره در این راهپیمایی دعوت کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است:


با درود به پیشگاه ملت شریف ایران، دانشمندان، فناوران و فرهیختگان؛

از اینجا تا «قدس» راه درازی نیست. از اینجا؛ «ایران»، تا آرمان های انسانی و مسلمانی، فقط چند کوچه و خیابان، فاصله است. اصالت و شرافت، گام های پایدار بشریت اند. بزرگواری، با زور و تزویر حاصل نخواهد شد. فلسطین و قدس شریف، چراغ نجابت و آزادگی است. هر یک از ما همچون آیینه ای بی غبار، خواهیم توانست که این نور بی پایان را بازتاب دهیم و چشم و دل جهان را روشن کنیم.

حضور و ظهور هر یک از هم وطنان فرهیخته و روشن ضمیر در روز قدس، دنیای به خاکستر نشسته از تهدید و ترس را به سوی روشنایی فلسطین عزیز سوق خواهد داد و آدمیان را دمی به آسایش و آرامش دین صلح دعوت خواهد کرد.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بنیاد ملی نخبگان ، از همه سرآمدان، دانشمندان، فناوران و نوآوران و شرکت های دانش بنیان و مردم شریف ایران دعوت می کند تا در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که به روز قدس مزین است، پای در پیشگاه تکلیف انسانی و اسلامی شان بگذارند و با حمایت از مردم مظلوم فلسطین، خشتی بر سازه سترگ آزادگی و سرفرازی بگذارند.

پایان پیام/

لینک اصل خبر در سایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    منبع خبر

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات