بیانیه پارک علم و فناوری گیلان به مناسبت روز جهانی قدس

بیانیه پارک علم و فناوری گیلان به مناسبت روز جهانی قدس

بیانیه پارک علم و فناوری گیلان به مناسبت فرارسیدن «روز جهانی قدس»:

«روز قدس روز حیات اسلام است. روز قدس روزی است که باید به همه‌ ابرقدرت ‌ها هشدار بدهیم اسلام دیگر تحت سیطره‌ شما، به واسطه‌ عمّال خبیث شما واقع نخواهد شد». امام خمینی (ره)

روز جهانی قدس از یادگارهای ماندگار و جاوید حضرت امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است و روز همبستگی و وحدت جهان اسلام است.

ایران اسلامی تحت رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‏‏ای(مدظله‌العالی)، پرچمدار استکبارستیزی و قیام در مقابل صهیونیست های غاصب بوده و هیچگاه در برابر چشم پوشی های بین المللی و حمایت‏های آمریکا و ایادی مزدور آن از رژیم غاصب اسرائیل، و اقدامات تروریستی و جنایتکارانه گروه‏های داعش و تکفیری در عراق، سوریه، لبنان، یمن، بحرین، سکوت ننموده و تا بازگرداندن کامل حقوق مردم مظلوم فلسطین و پاک‏‌سازی منطقه از جنایتکاران تروریست، از هیچ تلاش و حمایتی دریغ نخواهد کرد.

پارک علم و فناوری گیلان در آخرین جمعه رمضان المبارک ۱۴۳۷ و در آستانه روز قدس ، به همراه شرکت های فناور و دانش بنیان مستقر، در کنار آحاد مردم شریف گیلان در راهپیمایی این روز شرکت و ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های والای امام راحل(ره)، شهدای مقاومت به ویژه مدافعان حرم و رهبر معظم انقلاب اسلامی، همبستگی و حمایت خود را از مقاومت و پایداری تا مرم مسلمان و مظلوم فلسطین تا آزادسازی سرزمین قدس شریف اعلام می نمایند

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گیلان

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری گیلان

    پارک علم و فناوری گیلان

    پارک علم و فناوری گیلان یک پارک علم و فناوری در شهر رشت می باشد

      نظرات