برگزاری نشست رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی با مدیران شرکت های پارک علم و فناوری البرز / برگزاری جلسات مشاوره تخصصی  ویژه شرکت های دانش بنیان در

برگزاری نشست رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی با مدیران شرکت های پارک علم و فناوری البرز / برگزاری جلسات مشاوره تخصصی ویژه شرکت های دانش بنیان در

نشست تخصصی دکتر علی وحدت رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی با مدیران شرکت های فناور و دانش بنیان  پارک علم و فناوری البرز شنبه ۱۱ خردادماه جاری برگزار خواهد شد و جلسات مشاوره تخصصی  ویژه شرکت های دانش بنیان پارک  و استان البرز در محل پارک علم و فناوری البرز در حال برگزاری می باشد
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز این رویداد به منظور بازدید از پارک و همفکری بیشتر در زمینه حمایت از شرکت های فناور و دانش بنیان  صورت می گیرد وجلسه شرکت های دانش بنیان و فناور با رئیس و مدیران صندوق نوآوری و شکوفایی فرصت مناسبی برای ارائه مسائل و استفاده از حمایت های متنوع صندوق نوآوری و شکوفایی در مسیر رشد و توسعه کسب و کارهای مستقر در پارک را ایجاد می نماید. .
صندوق نوآوری که مهمترین نهاد و حامی مالی شرکت های دانش بنیان است در راستای تحقق اقتصاد دانش بنیان و فناوری محور و تکمیل زنجیره ایده تا بازار، نهادی مالی به نام صندوق نوآوری و شکوفایی در اواخر سال ۱۳۹۱ تاسیس شده است .
این صندوق به منظور تجاری سازی نوآوریها و اختراعات، کاربردی نمودن دانش و دستاوردهای پژوهشی و تکمیل زنجیره ایده/ محصول/بازار از شرکتهای دانش بنیان پشتیبانی و حمایت کرده و خدمات مالی و اعتباری از جمله کمک، تسهیلات و مشارکت برای آنها تامین می نماید. به عبارت دیگر هدف نهایی صندوق نوآوری و شکوفایی به عنوان یک نهاد توسعه ای کمک به رونق اقتصادی کشور از طریق حوزه های دانش بنیان و فناوری های برتر است .
صندوق نوآوری متشکل از بخش ها و معاونت های مختلف از جمله دفتر توانمند سازی صندوق نوآوری وشکوفایی به عنوان بزرگترین نهاد تخصصی کیفی سازی و توانمندسازی شرکت های دانش بنیان کشور، میزبان شرکت های دانش بنیان در خصوص ارائه خدمات تخصصی مشاوره در حوزه های مختلف در مجتمع شکوفایی است .


همچنین شبکه ملی مشاوران این صندوق مجموعه ای از نخبگان و متخصصان مشاوره در بخش های مختلف است که به شرکت ها در جهت پیش برد اهداف و برنامه های خود کمک می نمایند .
براساس این گزارش جلسات مشاوره تخصصی  ویژه شرکت های دانش بنیان پارک  و استان البرز  در حوزه های بازار یابی (شامل: بازاریابی دیجیتال، برند سازی و...)، بیمه(شامل:محاسبه جرایم، حسابرسی از دفاتر قانونی و...)، مالیات (شامل:اظهارنامه مالیات قوانین و مقررات مالیات و...) ، استانداردها(شامل:تفاوت استاندارد محصول و سیستمی،حمایت های صندوق نو اوری و شکوفایی و..)، مدل کسب و کارها (شامل: ارزیابی و تحلیل مدل کسب و کار، استراتژی کسب و کار و...) و حقوقی( شامل :حقوق اسناد تجاری و حقوق شرکتها، حقوق مالکیت فکری و...)   در ۳ روز در محل ساختمان مدیریت پارک علم و فناوری البرز انجام می گردد و علاقه مندان می توانند با مراجعه حضوری از این خدمات  بهره مند شوند.
گفتنی است پارک علم و فناوری البرز بیش از ۱۵۰ شرکت فناور و دانش بنیان تحت حماسیت و پذیرش دارد که بسیاری از آن ها توانسته اند در بازارهای تولید و صادرات  دستاوردهای خوب و چشمگیری داشته باشند








لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری البرز

منبع خبر

پارک علم و فناوری البرز

پارک علم و فناوری البرز

زمینه فعالیت جامع

    نظرات