آغاز همکاری ماهنامه تجارت طلایی و شرکت...
ماهنامه تجارت طلایی در راستای شناسایی نیازهای کسبوکارهای بازار ایران و توسعه فعالیتهای دانشبنیان خود با هدف ارتقای استانداردهای علمی و عملیاتی صنعت خردهفروشی کشور طی تفاهمی با شرکت دایاتک از این پس بخشی را به ماهنامه خواهد افزود به نام «سمت مشتری» که به صورت تخصصی به مبحث جمعآوری و تحلیل دادهها، زیرساختهای راهاندازی و مدیریت باشگاه مشتریان و معرفی متدهای نوین مشتریمداری، برنامههای وفادارسازی و بهبود کسبوکارها خواهد پرداخت.
این بخش از مطالب تخصصی توسط تیم دایاتک تهیه خواهد شد و عمدتا تحلیلها و نتایج فعالیتهای این شرکت روی پروژههای فعلی و جاری کسبوکارها و مشتریان موجود در بازار ایران خواهد بود.
با توجه به اهمیت موضوع تحلیل اطلاعات و رفتار مشتریان، یکپارچهسازی سیستمها، راهاندازی برنامههای وفاداری ( Loyalty program ) و تاکید بر استفاده از متدهای علمی مشتریمداری که این روزها با توجه به بحرانهای اقتصادی تشدید شده است، امیدواریم این بخش جدید از نشریه مورد توجه و رضایت مخاطبان قرار بگیرد و مثالهای واقعی آن برای مخاطبان و شرکتها راهگشا باشد.
نظرات