کمپین فودپارتی و عذرخواهی اسنپ فود از کاربران

کمپین فودپارتی و عذرخواهی اسنپ فود از کاربران

اسنپ فود (سرویس آنلاین سفارش غذا) که در زمان اجرای کمپین فودپارتی از دسترس خارج شده بود، از کاربران به خاطر این مشکل عذرخواهی کرد.

به گزارش اکوسیستم، چندی پیش اسنپ فود از اجرای یک کمپین تبلیغاتی به نام فودپارتی خبر داد. قرار بود این کمپین از ساعت 12 ظهر روز شنبه شروع شود و کاربران بتوانند در مدت زمان معین، 50000 نوع غذای محبوب اسنپ فود را با 50 درصد تخفیف سفارش دهند.

اما در موعد مقرر برای اجرای کمپین تبلیغاتی فودپارتی، این سرویس آنلاین غذا از دسترس خارج شد و امکان سفارش برای کاربران فراهم نبود. این مسئله منجر به نارضایتی کاربران شد، به همین دلیل نیز اسنپ فود رسما از کاربران خود عذرخواهی کرد. متن این عذرخواهی به شرح زیر است:

پیش از هر چیز امیدواریم بابت آنچه امروز در اجرای کمپین فودپارتی رخ داد و باعث اخلال در دسترسی به سرویس اسنپ فود گردید، عذرخواهی ما را بپذیرید.

طی 8 سال همراهی با شما فرهنگ جدیدی از سفارش غذا را خلق کردیم، این امر میسر نبود جز به لطف نظرات شما و تلاش تیم با انگیزه و پر تلاش اسنپ فود.

همواره کوشیده ایم متفاوت فکر کنیم و محدودیتی برای خلق خدمات جدید قائل نباشیم. در این راه به همراهی و حمایت شما دلگرم بوده‌ایم و مشکلات را پشت سرگذاشته‌ایم.

هر قدمی که بر می‌داریم به دلگرمی همراهی شما بر زمین می‌گذاریم و از همین لحظه به لطف همراهی شما با انگیزه بیشتر برای ارائه خدمات بهتر حرکت می‌کنیم.

    نظرات