امضا تفاهم نامه میان پارک علم و فناوری و منطقه چهار عملیات انتقال گاز کشور

امضا تفاهم نامه میان پارک علم و فناوری و منطقه چهار عملیات انتقال گاز کشور


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان، صبح شنبه ۱۱ خرداد، رضا قنبری، رئیس پارک علم و فناوری خراسان و سایر معاونین و مدیران این مجموعه با ناصر علوی شهری، رئیس منطقه ۴ عملیات انتقال گاز و دیگر مدیران این منطقه در محل مجتمع شهید باقری منطقه چهار عملیات انتقال گاز دیدار کرده و ضمن امضا تفاهم نامه از تجهیزات و ایستگاه انتقال گاز منظقه چهار کشور بازدید کردند.
در این دیدار علوی با اشاره به اینکه میزان افراد تحصیل کرده در کشور رو به رشد است، تصریح کرد: امروزه صنایع گوناگون کشور با توجه به افزایش تعداد افراد تحصیل کرده در ایران باید با این جمعیت همسو شده و برای پیشرفت و توسعه باید از دانش دانشگاه در صنایع بهره گرفته شود.
وی افزود: در صنعت گاز بویژه در مناطق گوناگون عملیات انتقال گاز امروزه شاهد بهره گیری مناسبی از ظرفیت های دانشگاهی و فناوری در کشور هستیم و همچنین از پتانسیل شرکت های دانش بنیان پارک علم و فناوری خراسان نیز به عنوان حلقه ارتباطی صنعت و دانشگاه  به خوبی بهره مند شده ایم.
همچنین در این دیدار دکتر رضا قنبری، رئیس پارک علم و فناوری خراسان با بیان این موضوع که رسالت اصلی پارک علم و فناوری خراسان، ایجاد رابطه میان صنعت و دانشگاه است، بیان کرد: پارک علم و فناوری خراسان تمام تلاش خود را برای حمایت از شرکت های دانش بینان و فناور به کار بسته و همچنین ارتباط خوبی با دانشگاه ها برای ایجاد بستر مناسب ورود دانش به صنعت برقرار کرده است.
وی با اشاره به حمایت ها و تلاشهای پارک علم و فناوری برای توانمند سازی بخش خصوصی، ابراز کرد: پارک علم و فناوری خراسان به منظور حمایت از شرکت های دانش بنیان و فناوری خود با سازمان ها، ادارات و نهاد های بسیاری وارد مذاکره شده و همچنین تفاهم نامه های مناسب زیادی را در این جهت به امضا رسانده است.
رئیس پارک علم و فناوری ادامه داد: تفاهم نامه امضا شده با منطقه چهار عملیات انتقال گاز نیز از این دست تفاهم نامه ها بوده که به جهت توانمند سازی بخش خصوصی و همچنین بهره گیری صنعت از دانش بومی کشور بویژه پارک علم و فناوری خراسان به امضا رسیده است.
گفتنی است در ادامه این دیدار تفاهم نامه ای میان پارک علم و فناوری خراسان و منطقه چهار عملیات انتقال گاز به منظور برقراری ارتباط منظم، هدفمند و ثمر بخش به امضا رسید.
همچنین این تفاهم نامه با هدف بهره گیری از تخصص های مختلف علمی، تحقیقاتی، تجهیزات، آزمایشگاهی، کتابخانه ای و سایر امکانات بالقوه و بالفعل پارک علم و فناوری خراسان از یک سو و رفع مشکلات و موضلات منطقه چهار عملیات انتقال گاز، توسعه ملی و ایجاد همکاری های تنگا تنگ در راستای حمایت از شرکت های دانش بنیان و واحد های فناور پارک خراسان با استفاده از قوانین و مقررات کشوری از سوی دیگر به امضا رسید.
همچنین پس از امضا این تفاهم نامه بازدیدی از ایستگاه انتقال گاز رضوی، نمایشگاه خودکفایی شرکت انتقال گاز منطقه چهار و سایر تجهیزات و امکانات این مجموعه توسط دکتر قنبری و سایر مدیران و معاونین پارک علم و فناوری خراسان صورت گرفت.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

      نظرات