‏‎نخستین رویداد علوم پایه و کارآفرینی (ساینترو FSE2017)

‏‎نخستین رویداد علوم پایه و کارآفرینی (ساینترو FSE2017)

نخستین رویداد علوم پایه و کارآفرینی (ساینترو FSE2017) دوم آذر ماه سال جاری در دانشگاه تربیت مدرس تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش اکوسیستم، موسسه نوآوری علوم و فنون ایران با حمایت پارک علم و فناوری و دفتر پژوهش‌های کاربردی و فناوری معاونت پژوهشی دانشگاه تربیت مدرس این رویداد را برگزار می‌کنند. رویداد علوم پایه و کارآفرینی ساینترو برای نخستین بار در ایران برگزار خواهد شد، هدف از این رویداد فرهنگ سازی و ترویج روحیه کارآفرینی و ارائه‌ی آموزش‌های مقدماتی در زمینه کسب و کارهای مرتبط با موضوعات متفاوت علوم پایه است.

در حاشیه این رویداد یک گالری از پوسترهای شرکت‌های دانش بنیان، واحدهای فناور و استارتاپ‌های فعال در زمینه علوم پایه نیز به نمایش گذاشته می‌شود. این گالری از دو جنبه اهمیت دارد، اول اینکه فرصت مناسبی فراهم می‌کند تا شرکت‌ها و مجموعه‌هایی که فعالیت‌های اقتصادی بر پایه علم انجام می‌دهند، خود را معرفی کنند؛ دوم اینکه دانشجویان، اساتید، فارغ التحصیلان و علاقه مندان به علم به ویژه علوم پایه که شرکت کنندگان این رویداد را تشکیل می‌دهند، می‌توانند علاوه بر آشنایی با فعالیت‌های مرتبط با زمینه‌ی تحصیلی‌شان و چشم انداز آینده کاری خود، از نزدیک نیز با فعالین این حوزه‌ها به گفتگو و تبادل نظر بپردازند.

استارتاپ‌ها و کسب و کارهای نوپا که در زمینه علمی فعالیت دارند، برای شرکت در گالری پوستر می‌توانند از تسهیلات ویژه و تخفیف ثبت نام استفاده کنند؛ برای این منظور کافی است که زمان ارسال پوستر، درخواست خود را ثبت کنند و کد تخفیف بگیرند.

علاقمندان برای ثبت نام در این رویداد می‌توانند به این لینک مراجعه کنند.

    نظرات