استراتژی های اجرای هک رشد در سال 2017
هک رشد مجموعهای از تکنیکهای بازاریابی آنلاین را دربر میگیرد که با استفاده از تفکر تحلیلی و معیارهای اجتماعی به رشد کسب و کارها سرعت میبخشد. موضوعی که برای هکرهای رشد اهمیت دارد، فقط رشد سریع یک کسب و کار است.
اکوسیستم - رشد یکی از ویژگیهای مهم در کسب وکارهای نوپا است. صاحب یک ایده خلاقانه، آن را اجرا میکند و مشتریان اولیه را به دست میآورد، در ادامه مسیر برای رشد کسب و کار خود اقدام میکند.
تکنیکها و استراتژیهای هک رشد
با چند راهکار ساده، میتوان به رشد سریع در کسب و کار دست پیدا کرد.
- مخاطبانی را انتخاب کنید که باعث میشوند مخاطبان دیگری نیز به کسب و کار شما دسترسی داشته باشند: کسب وکارهایی که از اینفلوئنسرها، رسانهها و مشارکت کنندههای عمومی که به دنبال کنندههای زیادی متصل هستند، استفاده میکنند؛ بطور میانگین ۶ برابر بازده سرمایه گذاری خواهند داشت.
- بکار گرفتن پتانسیل رسانههای اکتسابی: بررسی کنید که مخاطبان شما در چه وبسایتها، دایرکتوریها و اپلیکیشنهایی هستند، سپس شما نیز در آنها عضو شوید و شروع به فعالیت کنید.
- مخاطبان رقبای خود را هدف قرار دهید: یک راهکار ساده برای افزایش مخاطب در شبکههای اجتماعی، دنبال کردن دنبال کنندگان رقبای شما است. بدین ترتیب، اطمینان خواهید داشت کسانی را دنبال میکنید که به زمینه فعالیت کسب و کارتان علاقه دارند.
- تولید محتوای ارزشمند برای مخاطبان: 61 درصد از خریداران ترجیح میدهند از شرکتهایی خرید کنند که محتوای مطلوب و باارزشی در اختیار آنان قرار میدهد. خریداران معتقدند، محتوای ارزشمند باعث میشود آنها تصمیم عاقلانهتری بگیرند.
- از محتوای مرتبط در تمامی صفحات وبسایت خود استفاده کنید: در صفحات فرود از محتوا استفاده کنید، زیرا اینکار نرخ تبدیل را تا حدود ۵۰۰ درصد افزایش میدهد.
- یک لیست ایمیل هدفمند درست کنید: هر 1 دلار (حود 4000 تومان) هزینه در بازاریابی اینترنتی باعث 38 دلار (حدود 150 هزار تومان) بازگشت سرمایه خواهد شد.
- فرآیند پیدا کردن سرنخهای بازاریابی خود را اتوماتیک کنید: شرکتهایی که این روش را بکار میبرند 10 درصد بیشتر درآمد خواهند داشت.
- از توصیههای مشتریان استفاده کنید: توصیهها مشتریان تاثیر بسیاری بر افزایش فروش خواهد داشت.
- پیگیر مشتریان باشید: تقریبا ۶۸ درصد از مردم بعد از انتخاب کالا و اضافه نمودن آن به سبد خرید، از خرید منصرف میشوند.
- برگزاری مسابقات آنلاین: برگزار کردن مسابقات آنلاین باعث میشود که با جمع آوری اطلاعات افراد به مشتریان زیادی دسترسی داشته باشید.
- کامیونیتیهایی مخصوص به خود را بسازید: ساختن کامیونیتیهای هدفمند میتوانند میزان فروش را به حد چشمگیری افزایش دهد.
- تشویق کردن ترویج کنندگان: مردم به گفتههای دوستان، آشنایان و اقوام خود در مورد تجربه خوب خرید از یک برند، 4 برابر بیشتر توجه میکنند.
- هدفگیری دوباره: هدفگیری دوباره باعث حفظ و نگهداری مشتریان میشود و نقش موثری نیز در افزایش میزان فروش خواهد داشت.
- بکار بردن دادهها: استفاده کردن از دادهها برای ۵۰ درصد از کسب وکارها یک چالش بسیار بزرگ است.
- به کار و تلاش ادامه دهید: کار سخت، خلاقیت، برنامه ریزی و اجرای خوب باعث کسب موفقیت و رشد میشود.
نظرات