استراتژی های اجرای هک رشد در سال 2017

استراتژی های اجرای هک رشد در سال 2017

هک رشد مجموعه‌ای از تکنیک‌های بازاریابی آنلاین را دربر می‌گیرد که با استفاده از تفکر تحلیلی و معیارهای اجتماعی به رشد کسب و کارها سرعت می‌بخشد. موضوعی که برای هکرهای رشد اهمیت دارد، فقط رشد سریع یک کسب و کار است.

اکوسیستم - رشد یکی از ویژگی‌های مهم در کسب وکارهای نوپا است. صاحب یک ایده خلاقانه، آن را اجرا می‌کند و مشتریان اولیه را به دست می‌آورد، در ادامه مسیر برای رشد کسب و کار خود اقدام می‌کند.

تکنیک‌ها و استراتژی‌های هک رشد

با چند راهکار ساده، می‌توان به رشد سریع در کسب و کار دست پیدا کرد.

  • مخاطبانی را انتخاب کنید که باعث می‌شوند مخاطبان دیگری نیز به کسب و کار شما دسترسی داشته باشند: کسب وکارهایی که از اینفلوئنسرها، رسانه‌ها و مشارکت کننده‌های عمومی که به دنبال کننده‌های زیادی متصل هستند، استفاده می‌کنند؛ بطور میانگین ۶ برابر بازده‌ سرمایه گذاری خواهند داشت.
  • بکار گرفتن پتانسیل رسانه‌های اکتسابی: بررسی کنید که مخاطبان شما در چه وب‌سایت‌ها، دایرکتوری‌ها و اپلیکیشن‌هایی هستند، سپس شما نیز در آنها عضو شوید و شروع به فعالیت کنید.
  • مخاطبان رقبای خود را هدف قرار دهید: یک راهکار ساده برای افزایش مخاطب در شبکه‌های اجتماعی، دنبال کردن دنبال ‌کنندگان رقبای شما است. بدین ترتیب، اطمینان خواهید داشت کسانی را دنبال می‌کنید که به زمینه فعالیت کسب و کارتان علاقه دارند.
  • تولید محتوای ارزشمند برای مخاطبان: 61 درصد از خریداران ترجیح می‌دهند از شرکت‌هایی خرید کنند که محتوای مطلوب و باارزشی در اختیار آنان قرار می‌دهد. خریداران معتقدند، محتوای ارزشمند باعث می‌شود آنها تصمیم عاقلانه‌تری بگیرند.
  • از محتوای مرتبط در تمامی صفحات وب‌سایت خود استفاده کنید: در صفحات فرود از محتوا استفاده کنید، زیرا اینکار نرخ تبدیل را تا حدود ۵۰۰ درصد افزایش می‌دهد.
  • یک لیست ایمیل هدفمند درست کنید: هر 1 دلار (حود 4000 تومان) هزینه در بازاریابی اینترنتی باعث 38 دلار (حدود 150 هزار تومان) بازگشت سرمایه خواهد شد.
  • فرآیند پیدا کردن سرنخ‌های بازاریابی خود را اتوماتیک کنید: شرکت‌هایی که این روش را بکار می‌برند 10 درصد بیشتر درآمد خواهند داشت.
  • از توصیه‌های مشتریان استفاده کنید: توصیه‌ها مشتریان تاثیر بسیاری بر افزایش فروش خواهد داشت.
  • پیگیر مشتریان باشید: تقریبا ۶۸ درصد از مردم بعد از انتخاب کالا و اضافه نمودن آن به سبد خرید، از خرید منصرف می‌شوند.
  • برگزاری مسابقات آنلاین: برگزار کردن مسابقات آنلاین باعث می‌شود که با جمع آوری اطلاعات افراد به مشتریان زیادی دسترسی داشته باشید.
  • کامیونیتی‌هایی مخصوص به خود را بسازید: ساختن کامیونیتی‌های هدفمند می‌توانند میزان فروش را به حد چشمگیری افزایش دهد.
  • تشویق کردن ترویج کنندگان: مردم به گفته‌های دوستان، آشنایان و اقوام خود در مورد تجربه خوب خرید از یک برند، 4 برابر بیشتر توجه می‌کنند.
  • هدف‌گیری دوباره: هدفگیری دوباره باعث حفظ و نگهداری مشتریان می‌شود و نقش موثری نیز در افزایش میزان فروش خواهد داشت.
  • بکار بردن داده‌ها: استفاده کردن از داده‌ها برای ۵۰ درصد از کسب وکارها یک چالش بسیار بزرگ است.
  • به کار و تلاش ادامه دهید: کار سخت، خلاقیت، برنامه ریزی و اجرای خوب باعث کسب موفقیت و رشد می‌شود.

    نظرات