چهاردهم خرداد سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام پانزدهم خرداد تسلیت باد ...

چهاردهم خرداد سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام پانزدهم خرداد تسلیت باد ...

امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده است؛ بزرگ مردی که خورشیدوار ظهور کرد و در غروبش همه به سوگ نشستیم و فراق ایشان همچون زخمی است که هرگز التیام نخواهد یافت.

سی‌امین سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) در حالی فرا می‌رسد که شخصیت وجودی ایشان بیش از پیش آشکار می‌شود و خصوصا جوانان نسل امروز تشنه آشنایی با ابعاد شخصیت آن حضرت هستند. به فرموده مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) "آشنایی با ابعاد و شخصیت ممتاز حضرت امام خمینی (ره) نیاز نسل جوان و با نشاط امروز کشور است".

اندیشه و افکار امام عظیم‌الشان به عنوان میراثی ماندگار برای ملت شهیدپرور ایران اسلامی باقی مانده است و پاسداری از آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و ادامه دادن آن، تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) بر همگان وظیفه است.

قیام ۱۵ خرداد به عنوان نقطه عطفی در نهضت امام خمینی (ره)، بت شکن کبیر است؛ اکنون بیش از نیم قرن از آن قیام الهی و تاریخی می‌گذرد و بحمدالله ایران عزیزمان با سپری کردن سال‌های پر از فراز و نشیب که هر لحظه از سوی دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی مورد تهدید قرار می‌گیرد، با استمرار و تداوم آرمان‌های بلند مقدس امام عظیم‌الشان امام خمینی رحمه الله علیه و پیروی از منویات مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) قله‌های عظمت و علم را فتح کرده است.

معمار کبیر انقلاب اسلامی اندیشه‌های اسلام ناب محمدی(ص) را در مسلئه حکومت و نظام اسلامی به جهانیان معرفی و ثابت کردند که اسلام زنده است.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان

    پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان

    پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان یک پارک علم و فناوری در شهر سمنان می باشد

      نظرات