اتفاقات عجیب پس از ممنوعیت درج قیمت خودرو در فضای مجازی

به گزارش تجارت‌نیوز، رضا الفت‌نسب، سخنگوی اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی می‌گوید که به زودی گزارشی را منتشر می‌کند تا نشان ‌دهد ثبت کانال‌های غیررسمی و غیرشفاف در شبکه‌های اجتماعی در زمینه قیمت‌گذاری خودرو در حال افزایش است. او در این باره به تجارت‌نیوز می‌گوید: اخیرا گزارشی تهیه شده که حاوی آماری است که به صورت حدودی از رصد شبکه‌های اجتماعی به دست آمده و وضعیت انتشار آگهی قیمت خودرو را قبل و بعد از حذف قیمت در سایت‌های انتشاردهنده آگهی نشان می‌دهد. او ادامه می‌دهد: وضعیت نگران‌کننده‌ای را شاهد هستیم. به صورت کلی می‌توان گفت تعداد فالوورهای این صفحات بیشتر شده و تعداد آگهی‌ها نیز در حال افزایش است و قیمت‌ها به صورت غیرواقعی از سوی افرادی تعیین می‌شود که به جایی پاسخگو نیستند و مشخص نیست از کجا هدایت می‌شوند. حتی در برخی موارد پیامک انبوه ارسال می‌شود که صفحاتی برای درج نیازمندی آگهی قیمت خودرو ایجاد شده و از ...

متن کامل خبر در سایت تجارت نیوز

    منبع خبر

    تجارت نیوز

    تجارت نیوز

    تجارت نیوز یک رسانه در شهر تهران می باشد

    نظرات