برگزاری نشست انتقال تجارب صنعتی

در راستای برنامه های مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه در سالجاری و با همکاری شرکت پایا بسپار آریا (ویسپار) و دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه، اولین نشست انتقال تجارب صنعتی در حوزه صنعت آب و آبیاری با هدف معرفی و آشنایی با شرکت ویسپار و فرصت های استخدام و کارآموزی در آن شرکت برگزار شد.

این نشست در روز چهارشنبه مورخ ۸/۳/۱۳۹۸ در محل سالن اجتماعات دانشکده فنی و مهندسی برگزار گردید و مورد استقبال دانشجویان دانشگاه قرار گرفت. جلسه عمومی این نشست در ساعت ۱۰ صبح آغاز و در ساعت ۱۲ به کار خود پایان داد. جلسات مشاوره و مصاحبه با علاقمندان و صاحبان ایده پس از جلسه عمومی برگزار گردید.

در این نشست ابتدا آقای دکتر مصلح خو مدیر بازاریابی و فروش شرکت ویسپار در خصوص محصولات، توانمندی ها، بازارهای فروش و نحوه اداره شرکت ویسپار توضیحاتی را ارائه نمودند و پس از ان آقای مهندس اسدی مدیر منابع انسانی شرکت، در مورد نحوه جذب و همکاری با علاقمندان و صاحبان ایده پرداخته و پس از توضیحاتی فرم های سنجش خلاقیت در بین شرکت کنندگان توزیع گردید. در نهایت و پس از پایان نشست عمومی جلسه مشاوره و مصاحبه با صاحبان ایده و علاقمندان برگزار شد.

شرکت پایا بسپار آریا با بیش از ۱۲ سال تجربه موفق در تولید تجهیزات آبیاری یکی از پیشگامان صنعت آب و آبیاری در ایران می باشد و در حال حاضر شرکت مذکور در فضایی بالغ بر ۱۵۰۰۰ مترمربع و با بیش از ۳۵۰ نفر پرسنل مجرب در شهرک صنعتی بوعلی همدان محصولات مرتبط با آبیاری تحت فشار و قطره ای را تولید می نماید و بازار گسترده ای در داخل کشور و همچنین کشورهای همسایه را تحت پوشش خود دارد.

لینک اصل خبر در سایت مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه بوعلی سینا

    منبع خبر

    مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه بوعلی سینا

    مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه بوعلی سینا

    مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه بوعلی سینا یک مرکز رشد در شهر همدان می باشد

      نظرات