هم افزایی دو شرکت صاحب دانش مرکز رشد پارک علم و فناوری البرز برای تولید محصولات مورد نیاز صنایع داخلی

هم افزایی دو شرکت صاحب دانش مرکز رشد پارک علم و فناوری البرز برای تولید محصولات مورد نیاز صنایع داخلی

دو شرکت صاحب دانش و‌ محصول مرکز رشد جامع پارک علم و فناوری البرز برای بی نیازی کشور از واردات محصولات مشابه خارجی تفاهم نامه همکاری امضاء کردند .
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز؛ شرکت رابین وحدان پویا شیمی و شرکت کارا سورن مهرگان پرهیز مستقر در مرکز رشد جامع پارک علم و فناوری البرز تفاهم نامه ای امضاء کردند تا با استفاده از توانمندی ها و دانش همدیگر به مقابله با تحریم هایی بپردازند که هم اکنون کشورمان درگیر آن است .

مهندس خوش آرای مدیر مرکز رشد جامع پارک علم و فناوری البرز در حاشیه امضای این تفاهم نامه  گفت: شرکت رابین رخشان پویا شیمی و شرکت کارا سورن مهرگام پردیس مستقر در مرکز رشد جامع پارک علم و فناوری تلاش می کنند برای برخی محصولات وارداتی که هم اکنون تحریم هستند محصول جایگزین تولید کنند و خوشبختانه این دو از توانمندی خوبی برای این منظور برخوردار هستند .
وی با اشاره به اینکه شرکت رابین رخشان پویا شیمی در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت می کند افزود: شرکت کارا سورن مهرگام پردیس نیز انواع چسب ها را برای مصرف داخلی تولید می کند و هر دو این شرکت در زمینه تجاری سازی و تولید محصولات جدید توانمند هستند و همکاری آن ها به تولید محصولات با ارزش افزوده بالا منجر می شود .
در این مراسم دکتر ربانی رئیس پارک علم و فناوری البرز هم افزایی و همکاری شرکت های فناور و دانش بنیان را راهی برای مقابله با تحریم ها و تاب آوری در برابر تحریم های ظالمانه دانست .
دکتر انصاری معاون فناوری پارک علم و فناوری البرز هم در این مراسم که در روز شنبه  هجدهم خردادماه برگزار شد،  بر هم افزایی و همچنین  بر اهمیت فراوان فروش دانش فنی تاکید نمود  و گفت: پیشرفت کشور در گرو توسعه علم و فناوری و فعالیت شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان است .
گفتتی است مرکز رشد جامع پارک علم و فناوری البرز ۲۵ هسته و واحد فناور را پذیرش کرده و آمادگی دارد از هسته ها و تیم های صاحب ایده و فناور پذیرش نماید .



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری البرز

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری البرز

    پارک علم و فناوری البرز

    زمینه فعالیت جامع

      نظرات