اتاقهای مجازی والمارت در مالها
والمارت با همکاری استارتاپ «زکیت» از اتاقهای مجازی خودش برای مشتریان در مراکز خرید آمریکا و اروپا رونمایی کرد.
بر این اساس، تنها کافی است مشتریان با ورود به اتاقهای مجازی لباس مورد نظرشان را به یک سنسور پیشنهاد دهند و در ادامه سنسور با استفاده از دادههای اطلاعاتی موجود، بهترین پیشنهادهای ممکن را به مشتریان ارائه میکند و چندین عکس از آنها با البسه مورد نظر را شبیهسازی میکند. مشتریان میتوانند عکسها را با دیگران و دوستانشان به اشتراک بگذارند و پس از انتخاب نهایی، لباس مورد نظر را از طریق «زکیت» سفارش دهند. والمارت طی چند سال اخیر، تلاشهای موفقی برای ورود به دنیای مد داشته است.
نظرات