بازدید معاون وزیر جهاد کشاورزی از پارک علم و فناوری خراسان

بازدید معاون وزیر جهاد کشاورزی از پارک علم و فناوری خراسان


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان، ظهر دوشنبه ۲۰ خرداد، کاظم خاوازی، معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و هیئت همراه از پارک علم و فناوری خراسان بازدید و با رضا قنبری، رئیس پارک علم و فناوری خراسان و سایر معاونین و مدیران این پارک به گفتگو نشستند.
در این دیدار قنبری ضمن معرفی پارک علم و فناوری خراسان و مراکز رشد این مجموعه در خصوص مرکز رشد کشاورزی پارک عنوان کرد: مرکز رشد کشاورزی پارک تا کنون به موفقیت های خوبی دست یافته و همچنین حرکت رو به پیشرفتی را در این مرکز رشد شاهد هستیم.
وی افزود: پارک خراسان حمایت و پشتیبانی خوبی تاکنون از شرکت های نوپا فناور انجام داده و تعداد شرکت های بزرگ فعال در پارک به خوبی گواه این موضوع است.
در ادامه داود تفضلی معاون ایجاد و توسعه واحد های فناور پارک علم و فناوری خراسان به ارائه گزارشی از عملکرد این پارک پرداخت.
همچنین در ادامه این دیدار خاوازی و اعضا تیم همراه سوالاتی را در خصوص نحوه عملکرد، نوع حمایت، شیوه های استقرار شرکت و سایر موارد مطرح کرده که رئیس پارک و سایر معاونین و مدیران این مجموعه به این سوالات پاسخ دادند.
گفتنی است معاون وزیر جهاد کشاورزی پس از این دیدار بازدیدی از محوطه و شرکت های پارک علم و فناوری خراسان داشته و همچنین از مرکز تحقیقات و خدمات پلاسما موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی نیز بازدید کرد.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

      نظرات