تور فناوری یک‌روزه به نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس۲۰۱۹ تهران

تور فناوری یک‌روزه به نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس۲۰۱۹ تهران

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، از مهم‌ترین اهداف برگزاری این تور یک‌روزه می‌توان به ارتقاء سطح فرهنگ کارآفرینی، تقویت اقتصاد دانش‌بنیان و همفکری و همکاری‌های پژوهشی فناوری شرکت‌های فناور و استارتاپ‌ها اشاره کرد.

در این تور نمایشگاهی تعداد ۴۰ نفر از فعالان حوزه آی‌تی، دانشجویان، استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه پارک علم و فناوری گلستان حضور داشتند و با آخرین دستاوردها و فعالیت‌های شرکت‌ها و استارتاپ‌های این رویداد بزرگ آشنا شدند.

همچنین در این بازدید، امکان برقراری جلسات سازمانی با شرکت‌ها و استارتاپ‌های حاضر به فراخور زمینه کاری( Business to Business )، شرکت در رویداد فناوری و همچنین مشارکت و فروش طرح‌ها و ایده‌هایشان برای بازدیدکنندگان مهیا شد.

در این نمایشگاه که بیش از ۴۰۰ استارتاپ، شرکت فناور، شتابدهنده، پارک فناوری، مخترع، مرکز رشد، سرمایه‌گذار خطرپذیر، منتور و مشاور همراه با ارائه‌کنندگان خدمات کسب‌وکار در نمایشگاه حضور داشتند، بازدیدکنندگان ضمن آشنایی با آخرین دستاوردها در حوزه تکنولوژی‌های پیشرفته(های‌تک)، توانستند عملکرد صنعت و شرکت‌های رقیب را بیش از پیش مورد سنجش و ارزیابی قرار داده و افق روشنی از آینده بازار در راستای رشد و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و گسترش تولید و اشتغال پویا بدست آورند.

    لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گلستان

      منبع خبر

      پارک علم و فناوری گلستان

      پارک علم و فناوری گلستان

      پارک علم و فناوری گلستان یک پارک علم و فناوری در شهر آق قلا می باشد

        نظرات