با حمایت پارک علم و فناوری آذربایجان غربی صورت گرفت: حضورشرکت‌های مستقر در نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در اقلیم کردستان عراق (اربیل)

شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی آخرین محصولات و دستاوردهای خود را در نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در اقلیم کردستان عراق به نمایش گذاشتند.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری آذربایجان غربی، ۷ شرکت مستقر در پارک علم و فناوری و مرکز رشد جامع این پارک محصولات خود را در نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در اقلیم کردستان عراق (اربیل) ارائه کردند.

این نمایشگاه روز سه شنبه ۲۱ خرداد سالجاری با مشارکت ۲۸۰ شرکت ایرانی با حضور مقامات محلی و سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در اربیل افتتاح شد .

۷ شرکت دانش بنیان و فناور مارال روبات صنعت. اروم نیرو توان.، نیک فناوران پلاسما. صنایع دانش ارکان آسیا، ورنا زیر ساخت یکتا، اکسیر طبیعت رونیاس،.پرتو مهر دانش با حمایت پارک علم و فناوری آخرین دستاوردها و محصولات خود را در این نمایشگاه به نمایش گذاشتند.

برپایی این نمایشگاه در پی توسعه روابط همه جانبه کشورمان با اقلیم کردستان عراق و با هدف معرفی قابلیت‌ها و توانمندی‌های ایران در حوزه صنعتی، بازرگانی و اقتصادی بوده است.

شایان ذکر است نمایشگاه محصولات ایرانی به مدت یک هفته در محل نمایشگاه‌های دائمی اربیل دایر خواهد بود . لغو روادید بین ایران و اقلیم کردستان عراق سبب شده است تجار و مردم عادی براحتی بتوانند برای خرید محصولات تردد داشته باشند .

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

    پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

    پارک علم و فناوری آذربایجان غربی یک پارک علم و فناوری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات