احتمال بازگشت قیمت خودرو به سایت‌ها / آغاز مذاکرات جدید از هفته پیش رو

به گزارش تجارت‌نیوز ، ممنوعیت درج قیمت در سایت‌های انتشار دهنده آگهی باعث شد تا بخشی از فرایند خرید و فروش خودرو در فضای تلگرام و اینستاگرام شکل بگیرد که نظارتی بر آن نیست. سخنگوی اتحادیه کسب و کارهای مجازی می‌گوید گزارشی حاوی اطلاعاتی از بررسی آگهی‌های منتشر شده در فضای مجازی تهیه کرده و آن را برای مراجع قضایی و اعضای شورای عالی فضای مجازی فرستاده که نشان می‌دهد بیش از ۶۰۰ هزار نفر در مدتی که درج قیمت خودرو در سایت‌ها ممنوع بوده است، برای دسترسی به قیمت خورو به فضای مجازی غیر شفاف متوصل شده‌اند و ممکن است برخی از آنها قربانی قیمت‌های کذایی خودرو در تلگرام و اینستاگرام شده‌ باشند. او امیدوار است این مساله به تشکیل جلسه‌ای در هفته آتی و بازگشت درج قیمت خودرو در سایت‌های آگهی منجر شود. رضا الفت‌نسب، در این باره به تجارت‌نیوز می‌گوید: بیش از ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار نفر ...

متن کامل خبر در سایت تجارت نیوز

    منبع خبر

    تجارت نیوز

    تجارت نیوز

    تجارت نیوز یک رسانه در شهر تهران می باشد

    نظرات