سومین رویداد هم آفرین برگزار شد

سومین رویداد هم آفرین برگزار شد


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان به همت مرکز رشد تربت حیدریه پارک علم و فناوری خراسان و همزمان با هفته صنایع دستی و گردشگری، سومین رویداد هم آفرین در محل خانه تاریخی امینی تربت حیدریه و به میزبانی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این شهرستان برگزار شد.

در این رویداد که با موضوع نگاهی به کسب و کارهای نو در حوزه صنایع دستی و گردشگری برپا شد، دکتر مسعود گوهری منش، عضو هیئت علمی دانشگاه تربت حیدریه و جمعی از فعالان حوزه صنایع دستی شهرستان حضور داشتند.

گوهری منش در این رویداد ضمن اشاره به فرصت ها و ظرفیت های نهفته در حوزه صنایع دستی و گردشگری، راهکارهایی را جهت استفاده از این ظرفیت ها ارائه کردند.

در ادامه نیز حاضرین در این جلسه، ضمن معرفی خود، پیشنهاداتی را جهت رشد نوآوری، ظرفیت سازی و شبکه سازی بیان نموده و به اشتراک گذاری توانمندی های خود پرداختند.

هم آفرین یک رویداد کارآفرینی با رویکرد آموزش و شبکه سازی است که با مشارکت مرکز رشد، بخش خصوصی و فعالین در حوزه کسب و کارهای نو برگزار می گردد.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

      نظرات

      سلام.من دانشجوی دکتری مدیریت ورزشی هستم و برای کارهای رساله در زمینه هم آفرینی در گردشگری ورزشی تمایل داشتم از نظرات شما در خصوص هم آفرینی بهره مند شوم.