نشست مدیران روابط عمومی پارک‌های علم و فناوری سراسر کشور

نشست مدیران روابط عمومی پارک‌های علم و فناوری سراسر کشور

روز شنبه مورخ ۹۸/۰۳/۲۵، نشست مدیران روابط عمومی پارک‌های علم و فناوری سراسر کشور با حضور دکتر عبداللهی‌نژاد، مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم، مهندس زرین کفش، رییس شورای هماهنگی روابط عمومی دانشگاه‌های کشور، دکتر ابراهیمی، سرپرست پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس، دکتر داراب‌زاده، مدیر دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس و مدیران روابط عمومی پارک‌های علم و فناوری کشور شامل؛ زنجان، استان مرکزی، یزد، مازندران، فارس، گلستان، کرمانشاه، سمنان، اصفهان، گیلان، البرز، خراسان شمالی و جنوبی، قزوین و قم برگزار شد و مورد استقبال همگان قرار گرفت.
این نشست ابتدا با خوش‌آمدگویی رییس پارک علم فناوری دانشگاه تربیت مدرس آغاز و با شرح مختصری از تاریخچه، فعالیت مجموعه و برنامه‌های آتی ادامه یافت. سپس، مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم با تاکید بر شرایط فعلی کشور و بحران‌های امروز، مسائلی را برای جمع حاضر متذکر شد.
طی نشست، دکتر عبداللهی‌نژاد به خبرنامه آموزش عالی اشاره و از مخاطبان درخواست ارائه پیشنهاد کرد. در همین راستا مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس پیشنهادی مبنی بر اختصاص بخشی از خبرنامه به تبیین معضلات صنایع ارائه داد که این پیشنهاد مورد استقبال قرار گرفت. دکتر داراب زاده در ادامه گفت: «با توجه به سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری لیستی از معضلات و مشکلات صنایع موجود است و اکنون وزارت علوم باید وارد کار شده و به حل این معضلات و ارائه راهکار بپردازد و چه جایی مناسب‌تر از پارک‌های علم و فناوری برای ورود به این امر خطیر و حل مساله کشور در این شرایط ویژه».
در ادامه، با رای‌گیری بین افراد حاضر در جلسه، آقایان صابریان و حاجی‌زاده، مدیر روابط عمومی پارک‌های علم و فناوری مازندران و خراسان جنوبی به‌عنوان دبیر منطقه انتخاب شدند. ساعات پایانی با برگزاری کارگاه چالشی روابط عمومی کارآمد با حضور مدرس نام آشنا و مجری برنامه‌های پایش و حرف حساب، آقای مهندس کیا داوود اسفندیاری سپری شد و این هم‌اندیشی با صرف صمیمانه نهار خاتمه یافت.
۹۸/۰۳/۲۵

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس

    پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس

    پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس یک پارک علم و فناوری در شهر تهران می باشد

      نظرات