اجرای برنامه های جامع جذب، تجربه موفق در ایجاد و توسعه شرکت های فعال در حوزه علوم انسانی و هنر

اجرای برنامه های جامع جذب، تجربه موفق در ایجاد و توسعه شرکت های فعال در حوزه علوم انسانی و هنر

نخستین جلسه شورای سیاست گذاری پردیس علوم انسانی و هنر پارک علم و فناوری یزد ۲۵ خرداد ۹۸ با حضور داریوش پورسراجیان، رئیس پارک علم و فناوری یزد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری یزد، ارائه گزارشی از عملکرد سال ۹۷ پردیس علوم انسانی و هنر پارک ارائه و بررسی برنامه های عملیاتی پیش رو در سال ۹۸ مورد بررسی قرار گرفت.
تقی فرهنگ نیا، مدیر پردیس علوم انسانی و هنر پارک علم و فناوری یزد با بیان اینکه بحث مهم هر مرکز رشد جذب و پذیرش است و ما هرچه بتوانیم سبد بزرگتری در جذبمان داشته باشیم رسیدن به برنامه ی دوره ی رشد و پسا رشد برایمان راحت تر است، گفت: در سال ۹۷ بیست و هفت مورد جذب پیش رشد و پسا رشد در مرکز داشتیم که که بخش بزرگی از آن ناشی از اجرای برنامه های جذب بوده است.
وی تصریح کرد: برگزاری رویداد های ترویجی و آشنایی با تجارب، جلسات اسرار کارآفرینی با دانشگاه یزد، بازدید های مختلف دانشجویان از پردیس علوم انسانی وهنر، مشاوره به متقاضیان پذیرش در خصوص ایده های مطرح شده، استقرار تیم ایده ها در فضای کار اشتراکی و خدمات عمومی و مشاوره ای در این فضا از جمله اقدامات صورت گرفته برای جذب بوده است.
گفتنی است جلسات شورای سیاستگذاری پردیس ها عالی ترین مرجع سیاستگذاری و تصمیم گیری و پردیس هاست که به منظور تعیین و تدوین مشی کلی حرکت پردیس ها تشکیل و پیراون موضوعات کلان آنها تصمیم گیری می شود.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری یزد

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری یزد

    پارک علم و فناوری یزد

    زندگی با طعم فناوری ایرانی

      نظرات