راه‌اندازی سرویس Uber Ride Pass در شهر بنگلور هند

راه‌اندازی سرویس Uber Ride Pass در شهر بنگلور هند

شرکت Uber به تازگی سرویس جدیدی تحت عنوان Uber Ride Pass در شهر بنلگور هند راه اندازی کرده است و در حال حاضر تعداد کمی از افراد از این سرویس استفاده می‌کنند. افرادی که از این سرویس استفاده می‌‌کنند، می‌توانند با پیش‌پرداخت مبلغ کمی، با قیمت مناسبی در مسیرهای مختلف تردد کنند.

به‌ گزارش اکوسیستم، عملکرد این سرویس به این صورت است که از طریق یک سرویس آنلاین ارائه‌دهنده خدمات به تاکسی‌ها، به رانندگان تاکسی پیشنهاد سی سرویس در مدت 30 روز را می‌دهد و مبلغ پرداختی پیشنهادی به ازای هر سرویس نیز 99 روپیه است. رانندگان تاکسی باید برای برقراری ارتباط با مشتریان خود از اپلیکیشن UberGo استفاده کنند. اگرچه مبلغ پیش‌پرداخت برای تمام سرویس ها باید 250 روپیه باشد، اما در سرویس Uber Ride Pass مبلغ پیش‌پرداخت برای سرویس‌ها 299 روپیه است. هر مبلغی بیش از 250 روپیه به عنوان پیش‌پرداخت باید توسط مشتری پرداخت شود.

استفاده از سرویس Uber Ride Pass در بنلگور هند پس از اعلام مشارکت Ola و مایکروسافت برای ایجاد پلتفرم یکپارچه جدید برای تمام شرکت‌های خودروساز، آغاز شد.

طبق اطلاعات ذکر شده شده در وب‌سایت Uber Global، این سرویس درحال‌حاضر فقط در آمریکا در دسترس است. طبق اطلاعات ارائه شده در این سایت، مشتریانی که از سرویس Uber Ride Pass استفاده می‌کنند، می‌توانند از یک تخفیف تضمینی در مسیرهای درون‌شهری استفاده کنند.

البته قبلا Ola هم سرویس مشابه این سرویس تحت‌عنوان Ola Select راه‌اندازی کرده است که شهروندان با استفاده از این سرویس می‌توانند با هزینه کمتری تردد کنند. از دیگر مزایای این سرویس می‌توان به عدم افزایش قیمت و تضمین ارائه خدمات اشاره کرد. این شرکت همچنین سرویس دیگری تحت‌عنوان Share Pass راه‌اندازی کرده است که این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند که لیستی از شماره رانندگان با قیمت‌های مختلف را ذخیره کنند. در ضمن Uber هفته پیش دو سرویس تحت‌عنوان UberACCESS و UberASSIT هم برای کمک به افراد معلول راه‌اندازی کرده است. این دو سرویس به معلولین کمک می‌کند وسایل نقلیه‌ای را که با ویلچر هم می‌توان از آن‌ها استفاده کرد، شناسایی کنند.

امسال Ola رقابت سختی را با Uber آغاز کرده است. این شرکت علاوه بر اینکه امسال تاکنون 1.3 میلیارد دلار درآمد داشته است، تمام تلاش خود را برای پیشرفت هر چه بیشتر این شرکت می‌کند و اخیرا هم در حال کار کردن برای ایجاد پلتفرمی برای برقراری ارتباط بین خودروهای متصل به یکدیگر است.

   

    نظرات