طرح‌های فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان وخلاق دریافت می شود

طرح‌های فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان وخلاق دریافت می شود

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری،در راستای انعقاد تفاهم‌نامه بین ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) به منظور توانمندسازی و ایجاد اشتغال برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی و اقشار آسیب پذیر،طرح های فناورانه و نوآور شرکت‌های دانش بنیان وخلاق دریافت می شود.

خدمات و حمایت هایی برای مشارکت کنندگان و متقاضیان استفاده از تسهیلات این طرح از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و کمیته امداد امام خمینی در نظر گرفته شده تا این شرکت ها به منظور توانمند سازی مدد جویان و رونق کسب و کار خوداز آن استفاده کنند. اولویت بهره مندی از این مزایا با شرکت های خلاق و دانش بنیان مورد تایید معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است.

شرکت‌های خلاق و دانش بنیانی که دارای طرح‌های توجیه پذیر در زمینه توسعه اشتغال اقشار آسیب پذیرهستند، می توانند ضمن ارسال طرح خود به دبیرخانه برنامه توسعه زیست بوم شرکت‌های خلاق از مزایای پیش بینی شده در این خدمت برخوردار شوند.

در همین راستا کلیه متقاضیان وعلاقمندان می توانند طرح‌های خود را به آدرس الکترونیکی fanos@elenoon.ir  ارسال کنند .

ترویج و اطلاع‌رسانی کسب‌وکارهای نوین در حوزه صنایع خلاق و دانش‌بنیان ، توسعه اشتغال برای اقشار آسیب‌پذیر، توسعه کسب‌وکار شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیان از مسیر توسعه خدمات و تولیدات افراد تحت پوشش کمیته امداد از جمله اهداف انعقاد تفاهم نامه  میان دبیرخانه برنامه توسعه زیست بوم شرکت های خلاق و کمیته امداد امام خمینی (ره) و اجرای طرح فانوس است و همکاری این دو نهاد به خلاقان و نوآوران در فرایند تامین مالی و یا جذب سرمایه برای طرح های اشتغال زا به ویژه اقشار آسیب پذیر کمک می کند.

مشارکت در ساماندهی و ارائه خدمات به استارتاپ‌های فعال در حوزه صنایع خلاق و دانش‌بنیان مرتبط با کمیته امداد وتوسعه کسب‌وکار شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیان از مسیر توسعه خدمات و تولیدات افراد تحت پوشش کمیته امداد نیز از دیگر اهداف این طرح است .

پایان پیام/۲۶

لینک اصل خبر در سایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    منبع خبر

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات