برگزاری نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری اصفهان (اتوکام) 96

برگزاری نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری اصفهان (اتوکام) 96

بیست و سومین دوره نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری اصفهان (اتوکام) از تاریخ 30 مهر لغایت 4 آذر ماه در محل نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان برگزار خواهد شد.

به گزارش اکوسیستم، نمایشگاه اتوکام همواره به عنوان حائز اهمیت‌ترین رویداد در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات در استان اصفهان مطرح بوده است و نمادی از پویایی و نوآوری فعالان این عرصه می‌باشد. حضور گسترده بازدیدکنندگان، بازدید مسئولان و دست اندرکاران حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، فرصت‌های مطلوبی را به منظور ارائه محصولات و توانمندی‌های بخش‌های مختلف این عرصه فراهم کرده است.

شرکت‌های توانمند بومی و غیربومی حاضر در این نمایشگاه، سعی دارند که آخرین دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند. سخت افزار، نرم افزار، آموزش و پژوهش، خدمات دولت الكترونيک، تجارت الكترونيک، شبكه‌های داده، امنيت تبادل اطلاعات و مخابرات زمینه‌های فعالیت نمایشگاه اتوکام را تشکیل می‌دهند.

از آنجا که سال گذشته در این نمایشگاه، غرفه‌ای که به استارتاپ‌ها اختصاص داده شده بود با استقبال خوبی همراه شد و بازخوردهای درخور توجهی را نیز به دنبال داشت. سازمان نظام صنفی رایانه استان اصفهان و شرکت نمایشگاه‌های استان اصفهان در راستای مسئولیت اجتماعی خود و برای حمایت از فضای کارآفرینی و استارتاپ‌های فعال در زمینه وب و موبایل اصفهان، غرفه‌ای وسیع‌تر را به رایگان در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری برای فعالیت‌ اکوسیستم استارتاپی اصفهان در نظر گرفته‌اند.

 

    نظرات