پویش مهرآوا با دو میلیارد و هشتصد میلیون...
پویش مهرآوا به عنوان نخستین پویش مسئولیت اجتماعی فروشگاههای زنجیرهای فامیلی که با همکاری موسسه خیریه مهرآفرین از ۲۶ دی ماه ۱۴۰۰ آغاز شده بود با مشارکت چشم گیر مردم و مشتریان فروشگاه فامیلی پایان یافت.
این پویش که با هدف آزادسازی مادران زندانی جرائم غیرعمد برگزار شد، در مجموع ۲ میلیارد و ۸۵۳ میلیون تومان از محل مشارکت مشتریان فروشگاه های زنجیره ای هایپرفامیلی و همراهان موسسه خیریه مهرآفرین جمع آوری شد.
در پویش «مهرآوا» شرکت فروشگاه های زنجیره ای هایپرفامیلی، تخفیفهای گستردهای برای مشتریان خود در نظر گرفته بود که در آن مشتریان میتوانستند با تهیه کارتهای ۱۴هزارتومانی از دریافت بخشی از تخفیفات خود صرف نظر کرده و در این پویش مشارکت کنند.
حداقل مشارکت در این کمپین دریافت یک کد ۱۴هزارتومانی بوده است اما کسانی که خواهان مشارکت بیشتر بودند؛ میتوانستند چندین کد با ضریب عدد ۱۴هزارتومان از صندوق دریافت کنند.
در این پویش که از ۱۶دی ماه آغاز و به مدت ۴۰ روز در تمامی شعب اجرا شد، تعداد کل سهمهای مشارکت کنندگان به ۵۳هزار و ۸۳۰ سهم رسید.
گفتنی است؛ برندهایی چون مجموعه نماوا و شرکت بیوتی کد با ارائه خدمات به مشارکت کنندگان با این پویش همراهی کردند.
نظرات