محصولات تولیدی شرکت شفا شهد کاملا طبیعی و فاقد پارابن هستند

اخیرا از دو تا از محصولات شرکت شفا شهد شیرکوه یزد، مستقر در پارک علم و فناوری یزد رونمایی شد. این محصولات کرم ضد چروک و مرطوب کننده با استفاده از خواص طبیعی زنبور عسل بودند که با نام تجاری آپی پرو به بازار عرضه شدند. به بهانه این موفقیت با صادقیان، مدیرعامل این شرکت به گفتگو نشستیم:

جناب صادقیان لطفا این محصولات رو معرفی کنید.
محصول اول کرم مرطوب کننده حاوی عسل طبیعی، تغذیه کننده سلول های پوستی، آبرسان با خاصیت نرم کنندگی قوی، محافظ و مرطوب کننده عمیق پوست دست و صورت، بسیار سبک با اثر پوشانندگی یکنواخت دارای ویژگی رفع خشکی پوست، جلوگیری از ترک خوردگی و حفظ انعطاف پذیری پوست است و محصول بعدی کرم ضد چین و چروک حاوی ژل رویال طبیعی، تغذیه کننده سلول های پوستی، افزایش استحکام پوست، افزایش تعداد و کیفیت فیبروبلاست های درم، رفع افتادگی و افزایش استحکام و انعطاف پذیری پوست صورت، کمک به رفع چروک های سطحی و کاهش چروک های عمیق پوست، تغذیه و محافظت از پوست بدلیل داشتن اسیدهای چرب ضروری موجود در ماده موثره و تحریک سنتز پروتئین های ساختاری پوست کلاژن و الاستین است.

بسیار عالی! ویژگی های منحصر به فرد این محصولات علاوه بر مواردی که ذکر کردید چیست؟
محصولات تولید شده شرکت شفا شهد شیرکوه یزد با نام تجاری آپی پرو برپایه محصولات طبیعی زنبورعسل فرموله و تولید شده اند. عسل و ژل رویال موجود در این محصولات کاملا طبیعی بوده و دارای کیفیت بالایی هستند، لذا اثرگذاری محصول را افزایش می دهد. از دیگر امتیازهای مثبت این محصولات تولیدی، فاقد پارابن بودن است.

پارابن ها دقیقا چه هستند؟
پارابن ها از پرکاربردترین دسته مواد نگهدارنده هستند که به دلیل خواص آنتی باکتریال، قیمت ارزان و عملکرد مناسب در برابر آلودگی های میکروبی، در اکثر محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده می شوند. این مواد از آنجایی که به همراه محصولات آرایشی-بهداشتی به عمق پوست و مو نفوذ می کنند، اثرات مخرب خود را در انتهای لایه های زیرین این بافت ها برجای می گذارند. از جمله این اثرات مضر، سوزش و التهابات پوستی، درماتیت، سرطان، واکنش های حساسیتی و … می باشد. تحقیقات اخیر درباره پارابن ها نشان می دهد که این مواد در بدن انباشته می شوند و با افزایش تولید استروژن سبب گسترش تومورهای سرطانی، به خصوص تومورهای سینه می شود.

محصولات تولیدی شرکت شما در مقایسه با مشابه خارجی خود چه ویژگی هایی دارد؟
مواد موثره این محصولات کاملا طبیعی بوده هیچ گونه عوارض جانبی ندارد و اثربخشی بالایی دارد
عسل موجود در محصول به دلیل صد در صد طبیعی بودن باعث آب رسانی بالای محصول و رفع خشکی پوست می شود و تمامی این موارد بعد از چندین مرتبه استفاده از کرم قابل مشاهده است.در خصوص کرم ضد چروک، اسیدچرب اصلی که در ژل رویال وجود دارد در هیچ ماده ی دیگری بطور طبیعی وجود ندارد و همین اسیدچرب باعث بوجود آمدن خواص دارویی، بهداشتی و غذایی در ژل رویال می شود.

ممکنه بفرمایید برای تولید این محصولات چه مراحلی را پشت سر گذاشتید؟
اگر بخواهم مراحل تولید محصولات رو از ابتدای تشکیل شرکت بگویم به ترتیب ثبت شرکت( سهامی خاص)، ثبت ایده، دفاع از ایده محوری در جلسه شورای پذیرش مرکز رشد بیوتکنولوژی، ثبت برند، ساخت نمونه آزمایشگاهی محصولات، انجام آزمایشات میکروبی و کنترل کیفیت، عرضه محصولات و رکورد برداری در خصوص تاثیرگذاری محصولات، ارائه مدارک لازم به سازمان غذا و دارو، دریافت مجوز و پروانه بهداشتی ساخت برای دو محصول، عقد قرارداد با کارخانه جهت تولید محصولات با استفاده از پروانه ظرفیت خالی، ثبت و انجام سفارشات مربوط به طراحی تیوپ، بسته بندی و….، تامین مواد اولیه( موثره، عسل و ژل رویال) که مواد فوق از زنبورستان شخصی تامین شده و پس از انجام کنترل کیفیت و شاخص های استاندار جهت تولید محصولات به کار برده شد و نهایتا تولید تجاری محصولات.

شرکت شما از ابتدای تاسیس در پارک علم و فناوری یزد مستقر بوده است آیا این استقرار تاثیری در کسب موفقیت هایتان داشته است؟
قطعا برای رسیدن به اهداف خود پارک علم و فناوری یزد و مرکز رشد زیست فناوری تاثیر بسزایی داشتند و با حمایت های مادی و معنوی در هر زمینه ای از هیچ لطفی دریغ نکردند
برای مثال صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران پارک با اعطای تسهیلات بصورت وام در فاز تولید تجاری محصولات نقش مهمی ایفا نمود.

سپاس از شما. لطفا اگر صحبت پایانی دارید بفرمایید.
از دستگاه های دولتی خواستاریم که برای طرح های تولیدی و شرکت های فناور تسهیلات مالی کم بهره با دوره بازپرداخت مناسب در نظر گرفته شود تا روز به روز شاهد پیشرفت ایران عزیزمان باشیم و همچنین با حمایت از تولیدات ملی راه را برای واردات کالاهای مشابه خارجی ببندند.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری یزد

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری یزد

    پارک علم و فناوری یزد

    زندگی با طعم فناوری ایرانی

      نظرات