بررسی مسائل مختلف شرکت‌های دانش‌بنیان و شرکت‌های خسارت دیده از سیل استان گلستان

بررسی مسائل مختلف شرکت‌های دانش‌بنیان و شرکت‌های خسارت دیده از سیل استان گلستان

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، دکتر موسی حسام در این دیدار ضمن بیان نکاتی پیرامون سیل اخیر استان و خسارات وارده به برخی شرکت‌های پارک گلستان، توجه و حمایت ویژه صندوق نوآوری و شکوفایی را از این شرکت‌ها خواستار شد.

وی بوروکراسی‌های زمان‌بر اداری را مانعی بزرگ در حل سریع مشکلات عنوان کرد و گفت: صندوق می‌تواند با از میان برداشتن برخی موانع، به پیشبرد درخواست‌های ارائه شده از سوی شرکت‌ها شتاب بیشتری بخشد و مدت زمان درخواست تا دریافت تسهیلات را به حداقل برساند.

دکتر حسام همچنین حضور مجدد مسئولان صندوق نوآوری و شکوفایی کشور در استان و تشریح حمایت‌های مصوب صندوق در جهت حمایت از شرکت‌های خسارت‌دیده ناشی از سیل اخیر را خواستار شدند.

رئیس پارک علم و فناوری گلستان در ادامه با اشاره به موارد مطرح شده پیرامون صندوق پژوهش و فناوری استان، خواستار ابطال هرچه سریع‌تر مجوز قبلی این صندوق و صدور مجوز صندوق جدید برای حمایت از فناوران و شرکت‌های دانش‌بنیان با سهامداران جدید شد.

دکتر وحدت، رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی کشور نیز در این دیدار، حمایت ریاست پارک علم و فناوری گلستان از متقاضیان دریافت تسهیلات را مهر تاییدی بر درخواست‌های ارائه شده عنوان کرد و ابراز داشت: به طور قطع، صندوق با تکیه بر بحث‌های نظارتی مطرح شده از سوی پارک علم و فناوری گلستان، با سهولت و اطمینان‌خاطر بیشتری برای تصویب تسهیلات درخواست شده اقدام خواهد نمود.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی همچنین در پایان خاطرنشان ساخت: صندوق از هیچ تلاشی در راستای حمایت‌ از شرکت‌های دانش‌بنیان خسارت‌دیده در حوادث اخیر فروگذار نخواهد کرد و تمام تلاش خود را در جهت تصویب هرچه سریع‌تر مطالبات مطرح شده از سوی این شرکت‌ها به کار خواهد بست.

گفتنی است در این دیدار همچنین نکاتی در خصوص امهال تسهیلات دریافتی شرکت‌ها در سال‌های گذشته، تصویب تسهیلات جدید و سرمایه در گردش مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

    لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گلستان

      منبع خبر

      پارک علم و فناوری گلستان

      پارک علم و فناوری گلستان

      پارک علم و فناوری گلستان یک پارک علم و فناوری در شهر آق قلا می باشد

        نظرات