بازدید رئیس سازمان نوسازی و توسعه صنایع کشور از پارک علم و فناوری البرز و مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی

بازدید رئیس سازمان نوسازی و توسعه صنایع کشور از پارک علم و فناوری البرز و مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی

دکتر خداداد غریب پور معاون وزیر"صمت" و رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) و هیات همراه متشکل از صنعتگران و کارآفرینان از بخش های مختلف مجتمع تحقیقاتی و پارک علم و فناوری البرز روز سه شنبه ۴ تیر ماه بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز، در این بازدید که صبح امروز با حضور دکتر حمید رضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی و تشریح بخشی از دستاوردهای جهاد دانشگاهی صورت گرفت دکتر محمدرضا پورعابدی معاون پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی، دکتر عطاء اله ربانی رئیس پارک علم و فناوری البرز و جمعی از معاونان و مدیران علمی و صنعتی از جهاد دانشگاهی و ایمیدرو  نیز حضور داشتند.
دکتر غریب پور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت  با تقدیر از گزارش غرورآمیز رئیس جهاد دانشگاهی درباره فعالیت های این نهاد گفت: استقلال علمی ، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی برای هر کشوری اهمیت دارد و جهاد دانشگاهی در طول دهه های گذشته نشان داده است که در این مسیر حرکت کرده و توانسته گام های مهمی برای استقلال علمی و تامین نیازهای کشور بردارد.
وی با تاکید بر اینکه کشورمان منابع و ظرفیت های بسیار زیادی در بخش های مختلف دارد  که نیازمند استفاده بهینه از طریق مجموعه ای مثل جهاد دانشگاهی است خاطرنشان کرد: اگر بخش های مختلف کشور از جمله بخش صنعتی، جهاد دانشگاهی را به صورت واقعی حمایت می کرد این نهاد می توانست خیلی موفق تر از این باشد.
مدیرعامل ایمیدرو با استقبال از امضای تفاهم نامه فی مابین جهاد دانشگاهی و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران یادآور شد: هر جا بخش های مختلف صنعتی و اجرایی به جهاد دانشگاهی اعتماد کرده پاسخ مناسبی دریافت کرده است و این نشان می دهد که جهاد دانشگاهی با ۷ هزار نیروی توانمند در سراسر کشور مجموعه توانمندی است و می تواند نیازهای کشور در زمینه ها و بخش های برطرف کند که بخشی از این توانمندی ها در صنعت نفت و بخش صنعت و معدن به خوبی قابل مشاهده است.
رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران بر عملیاتی شدن تفاهم نامه امضا شده با جهاد دانشگاهی اشاره کرد و تاکید کرد: این تفاهم نامه در قالب قرارداد های مختلف با جهاد دانشگاهی اجرایی می شود و تلاش سازمان ایمیدرو این است که هر چه بیشتر از توانمندی های جهاد دانشگاهی استفاده نماید.


لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری البرز

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری البرز

    پارک علم و فناوری البرز

    زمینه فعالیت جامع

      نظرات