بازدید مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان از پارک علم و فناوری خراسان

بازدید مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان از پارک علم و فناوری خراسان


حجت الاسلام و المسلمین محمد احمدزاده قناد، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خراسان رضوی به اتفاق مدیران و معاونین ایشان امروز چهارشنبه ۵ تیرماه از پارک علم و فناوری خراسان بازدید کردند.
دکتر قنبری، رئیس پارک علم و فناوری خراسان ضمن اشاره به ظرفیت های پارک علم وفناوری خراسان و توانمندی شرکت های فناور آن، زمینه های تعامل و همکاری بیشتر پارک و اوقاف را عنوان کرده و اهمیت تولید شغل های دانش بنیان را برشمرد.
رضایی، معاون بهره‌برداری اداره کل اوقاف خراسان رضوی ضمن ابراز خرسندی از تعامل هرچه بیشتر پارک و شرکت های فناور آن با اوقاف و امور خیریه استان، به زمینه های همکاری بیشتر این دو مجموعه و همچنین درخصوص وقف علم وفناوری اشاره کرد.
مهندس تفضلی معاون ایجاد و توسعه پارک، ضمن معرفی پارک خراسان، روند جذب و پذیرش طرح ها و ایده ها و همچنین مراحل رشد شرکت ها در پارک را بیان نمود و گفت: در سال گذشته حدود ۱۲۰ طرح در پارک خراسان پذیرش شد. وی در ادامه وظایف پارک در قبال شرکت های فناور از جمله ارائه خدمات پشتیبانی، آموزشی، مشاوره ای و ... را یادآور شد و حدود ۳۰۰ شرکت فناور را در حال حاضر تحت حمایت پارک اعلام کرد. که ۴۳۰۰ نفر در این شرکت ها مشغول به کار هستند که از این بین ۸۰% آن دارای مدارک کارشناسی و بالاتر بوده و دارای میانگین سنی ۳۰ سال هستند.
دکتر باقرانی مدیر مرکز رشد کشاورزی پارک علم وفناوری خراسان نیز ضمن معرفی جامع این مرکز رشد، به وجود ۲۴ شرکت جاری فعال در این مرکز رشد در حال حاضر اشاره کرد و به تفضیل به ارائه نمونه های از شرکت های موفق مرکز رشد کشاورزی و آمادگی همکاری آنان با اوقاف پرداخت.
همچنین از شرکت های فناور آهار شرق، بهپویان امین منتظر و افق روشن صحرا بازدید به عمل آمد و مهندس هنرور مدیرعامل شرکت اتوماسیون اداری حسیب نیز به معرفی سامانه جامع مدیریت مالی خود پرداخت.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

      نظرات