دوره آموزشی پاورپوینت در پارک علم و فناوری البرز برگزار شد

دوره آموزشی پاورپوینت در پارک علم و فناوری البرز برگزار شد

دوره آموزش پاورپوینت با هدف توانمند کردن مدیران و کارشناسان شرکت های فناور و دانش بنیان در پارک علم و فناوری البرز  روز چهارشنبه پنجم تیرماه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز، دوره آموزش پاورپوینت با هدف توانمند کردن مدیران و کارشناسان  پارک علم وفناوری  برای ارائه بهتر سمینارها و سخنرانی ها وغیره  با تدریس مهندس عبدالعظیمیان در پارک علم و فناوری البرز برگزار شد.

مهندس عبدالعظیمیان با اشاره به ضرورت یادگیری پاورپوینت ، استفاده از اسلایدهای آموزشی پاورپوینت را بسیار مهم دانست و افزود؛ پاورپوینت ، نرم افزاری است که با آن می توانید تحقیقات خود را به صورت پویا به نمایش بگذارید و از آنجایی که با بازگو کردن مفاهیم به زبان ساده دنبال می شود تنها محدود به مخاطبان خاص نبوده و همه گروه های اجتماعی، کارکنان اداره ها و سازمانهای دولتی و خصوصی ، مجموعه های علمی و فناوری و عموم کاربران را تحت پوشش قرار می دهد.
وی در این کارگاه تخصصی در خصوص موضوعات مختلف از جمله  ؛ آشنایی با نرم افزار پاورپوینت، چگونگی ایجاد اسلاید و ویرایش نوشته های درون اسلاید، تنظیمات پاراگراف و درج اشکال در اسلایدها، طراحی و زیباسازی اسلایدها، طراحی انیمیشن و متحرک سازی در اسلایدها ،ایجاد دکمه های عملیاتی، درج پیوند، واژه های هنری و نمادها، درج جدول و تصویر در یک سند پاورپوینت، درج اشکال گرافیکی (Shape) و اشکال هنری (Smart Art)، درج نمودار در یک سند، شیوه های اجرای اسلایدها، نماها و آشنایی با اسلایدهای الگو صحبت کرد.
گفتنی است این دوره آموزشی که با حضور کارکنان پارک علم و فناوری البرز، مدیران و کارشناسان شرکت های فناور و دانش بنیان برگزارشد با استقبال شرکت کنندگان همراه گردید.
لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری البرز

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری البرز

    پارک علم و فناوری البرز

    زمینه فعالیت جامع

      نظرات