ارزش شرکت آمازون از مایکروسافت پیشی گرفت

ارزش شرکت آمازون از مایکروسافت پیشی گرفت

بر اساس لیست ارزشمندترین برندها که توسط Kantar Brandz منتشر شده است، آمازون با رشد 19 درصدی ارزش خود توانست از رده چهارم به رده سوم جدول برسد؛ مایکروسافت نیز با افزایش 9 درصدی ارزش خود در رده شرکت‌هایی نظیر ویزا و مارلبورو قرار گرفت.

به گزارش اکوسیستم، البته با توجه به فعالیت‌هایی که این کمپانی اخیرا انجام داده است، کسب چنین جایگاهی دور از انتظار نبود. گوگل برای سومین سال پیاپی در رتبه نخست قرار دارد، ارزش این شرکت رشد قابل ملاحظه 17 درصدی را داشته است.

در سال‌های اخیر، مایکروسافت روی ارائه سرویس به جای محصول تمرکز کرده و نیازهای سازمانی را نیز در اولویت قرار داده است. در این میان گوگل مشغول فروش گوشی‌های هوشمند خود بود؛ علاوه بر این توانست واحد سخت افزار خود را نیز با محصولاتی مانند گوگل هوم بیشتر به مردم معرفی کند.

لیست ارزشمندترین برندها

با این وجود به نظر می‌رسد رویکرد سازمانی و ابری مایکروسافت مورد استقبال سرمایه گذاران قرار گرفته است و ارزش سهام این کمپانی را به 640 میلیارد دلار رساند.

    نظرات