پنجمین رویداد تخصصی دیجیتال مارکترها (DM Talk) برگزار شد

پنجمین رویداد تخصصی دیجیتال مارکترها (DM Talk) برگزار شد

رویداد تخصصی دیجیتال مارکترها (DM Talk) تخصصی‌ترین رویداد حوزه دیجیتال مارکتینگ است که در تاریخ پنجشنبه ۶ تیرماه در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد. نوپانا : در این رویداد مدیران بازاریابی دیجیتال استارتاپ‌ها، افراد فعال حوزه دیجیتال مارکتینگ و علاقه‌مندان این حوزه حضور داشتند. در پنجمین رویداد تخصصی دیجیتال مارکترها که در گذشته با عنوان دی‌ام‌وان (DM۱) به موضوعاتی همچون آنالیز و مانیتورینگ شبکه‌های اجتماعی، دانش مورد نیاز در دیجیتال مارکتینگ، نحوه حل مسئله و تصمیم‌گیری، روابط عمومی و ارتباط با دیتا و ... پرداخته شد. همچنین در این رویداد دو پنل با موضوع اینفلوئنسر مارکتینگ در توییتر (با محوریت کمپین بلک میرور نماشا) و پنل داده‌نگاری در بازاریابی نیز برگزار شد که در ادامه شرح آن‌ها را می‌خوانید: حل مسئله و درخت تصمیم‌گیری در بازاریابی دیجیتال مصطفی قلی‌زاده، مدیر انگیجمنت رانندگان تپسی اولین سخنران رویداد بود که به موضوع حل مسئله و درخت تصمیم‌گیری در بازاریابی دیجیتال پرداخت. ...

متن کامل خبر در سایت نوپانا

منبع خبر

نوپانا

نوپانا

نوپانا یک رسانه در شهر تهران می باشد

نظرات