ظهور استارتاپها در فوتبال! / تبلیغات نشانه بزرگی استارتاپها نیست؛ موتور محرکه است
به گزارش تجارتنیوز ، اما آنچه که از تبلیغات بر بیلبوردهای بزرگ و با اهمیت به ذهن مخاطبان خطور میکند، حضور شرکتهای بزرگی است که پس از درخشش در بازارهای اقتصادی جلب مشتری میکنند حالا اما در غیاب شرکتهای بزرگی که در بحران اقتصادی کمتر تحرکی در تبلیغات دارند، این جایگاه در اختیار استارتاپهای جوان قرار گرفته است. اخیرا در بازی فوتبال ایران و سوریه، یکی از استارتاپهای فعال در صنعت غذا به مانند هلدینگهای بزرگ، بانکها و بیمهها تبلیغات دور زمین فوتبال داشت که شاید این اتفاق از جمله اتفاقات نادر استارتاپی باشد. آیا این نشان از بزرگ شدن استارتاپهای داخلی در بازار ایران است؟ سهراب دل انگیزان، عضو هیات علمی دانشگاه رازی کرمانشاه در این باره به تجارتنیوز میگوید: نمیتوان گفت که شرکتهای استارتاپی در حال حاضر به قدرت شرکتهای بزرگ رسیدهاند چرا که شرکتهای بزرگ فرایند رشد، تغییر و تبدیلشان به گونه دیگری است. آنها در ابتدا ...
متن کامل خبر در سایت تجارت نیوز
نظرات